Elke donderdag een kerstkaartje: # 2018/12

Wat vliegen de weken toch snel, het is alweer donderdag, kerstkaartjesdag dus...

We zijn voor een 5-tal dagen in Nederland, gisteren eerst binnengewipt in Doe@ding om de bestelde spulletjes op te halen, in de namiddag heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb wat zitten oefenen op het kleuren met een waterpenseel, na een paar mislukkingen heb ik deze beer dan verwerkt op mijn kerstkaartje.  Ik denk dat het handiger zou zijn om de afdrukjes te embossen voor wat 'afscheiding' tussen de vlakjes, maar ik heb hier geen embossingpoeder en heattool bij me...  Wordt (t)huiswerk...



Gebruikte materialen:
DP Panduro
Water Art Kippers 185 gr
Banner: Tall Tag Die-namics MFT-1207
Dikke kerstknuffel: Marianne Design CS0979
Warme Winterwensen: Marianne Design KJ1717
Versafine Black &  Versafine Clair Acorn 
Light Markers GG3/BG7/29/94
Nuvo Glitter Marker - Arthenian Bluef

Tof dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die berichtjes altijd met héél veel plezier!

 
Crealieve groetjes 
Nancy 


Challenges en zo:
CHCC: # 377
The Merry Christmas Challenge: # 12
Winter Wonderland: Outdoor Fun
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 25
Crimbo Crackers: # 154
12 Months of Christmas: # 39- A Beary Sweet Christmas
Sweet Stampin' Christmas
A Snowflakes Promise: # 49

Reacties

Valerija zei…
Lovely cute card.
Have a great day.
Valerija xx
Heel leuk en die wantjes zijn super!
groetjes, Caroline
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy!
Ant zei…
Mooie kaart, en zo leer je elke keer weer wat nieuws. :)
Petra L zei…
Wat een superleuke kerstkaart Nancy.

Lieve groet,Petra
Gina zei…
leuke kerstkaart Nancy en geniet van je uitje in Nederland, en in de hobbywinkel :) Wat een meevaller, een hobbywinkel vlakbij... groetjes, Gina
Jantine zei…
Hele leuke kaart, Nancy. En natuurlijk nooit meer zonder heattool de deur uit ;-)
Veel plezier in Nederland.
Groetjes
Jantine
karin zei…
Mooi kaartje Nancy. Je treft het niet met het weer vandaag. Ah ja, echt knutselweer dus :)
groetjes,
Karin
Eri zei…
Het is een leuk kaartje geworden, zo is er altijd weer een reden om naar de hobbywinkel te gaan;-) Geniet van je lange weekend.
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Leuke kerstkaart Nancy,
fijn dat de hobbywinkel zo dicht in de buurt is, geniet van je vrije dagen.Ansx
Schattig kaartje Nancy...Doeading dat klinkt SUPER!!!

Liefs Annemarie en Merit
Brr, ik krijg het koud bij het zien van je kerstkaart Nancy. Leuke kaart heb je met die mooie spulletjes gemaakt.
Lieve groetjes Miranda
Irene zei…
Doe@Ding is voor mij helaas onwijs ver weg maar het lijkt me echt zo'n keigave winkel en al die workshops daar......utopia want kom echt nooit aan die kant van het land.
De enige ijsbeer en de schattige wantjes staan mooi te wezen op je kaartje...fijne dagen!

xx Irene
Marijke zei…
Een leuk ijsbeertje en mooie kleurtjes bij elkaar. Een mooie kaart weer! Leuk dat je zo naar Nederland komt. Bijna bij mij langs! Groetjes Marijke.
gerrie zei…
Leuke kerstkaart , en mooie kleuren bij elkaar.
Groetjes, Gerrie.
Enny zei…
Een heel mooie kerstkaart, mooi papier en leuke beer en wantjes ! Tof, dat je weer kon genieten in Nederland ! Groetjes, Enny
GerJanne zei…
Ah, ja dat wordt dan even creatief denken! Maar je kaart is super leuk. En mooi gekleurd. Gewoon heel veel doen, dan zul je zien hoe goed dat na verloop van tijd gaat.Oefening baart kunst.
Veel plezier nog in Nederland! EN met je nieuwe spullen van Doe@ding.
GerJanne
Margreet zei…
Superlief kaartje.
Veel plezier in Nederland.
xxx Margreet
Scraptastisch zei…
Deze stempels vind ik altijd heel leuk om op een kaart te zien, goede koop Nancy!!! Geniet lekker van je daagjes!!!
xx Gerie
Diny zei…
Zijn jullie weer gezellig in Nederland.
Daar is het ook lekker knutselweer he!
Je hebt een hele leuke kerstkaart gemaakt Nancy!
Groetjes nog veel plezier,
Diny
Janis Lewis zei…
Great Christmas card. Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.
Janis Lewis zei…
Me again! Thanks for joining us at Holly & Ivy.
leuk en lief kaartje, mooi
grtjs,martina
x
karien zei…
Leuke kerstkaart!!
Groetjes Karien
Marja zei…
Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met je nieuwe spulletjes!
Vind werken met een waterpenseel nog steeds moeilijk.
Groetjes Marja.
Super mooie kerstkaart Nancy !
Groetjes Doris
!neke zei…
IK vind hem super leuk geworden !!!!!
groeten Ineke
Hermien zei…
Dan is het roeien met de riemen die je hebt Nancy, maar ook dat gat je prima af!
Het is een mooi kaartje geworden.

Groetjes Hermien
Suzan zei…
Wat een leuke kaart Nancy! Top!
Groetjes Suzan
Trijntje zei…
Leuke kaart Nancy. Groeten Trijntje
SylS creaties zei…
Wat leuk die beer op een ijsschots! Prachtige kaart!
groetjes,
Syl
Echt leuk Nancy! Dat gaat helemaal goed komen met jou en inkleuren met waterpen als ik zo het eerste resultaat bekijk , groetjes Petra
Marfien zei…
Leuke kaart met een lieve ijsbeer, wie weet hebben we dit jaar wel een ijzige Kerst . . .
Caroline zei…
Een heel leuk kaartje weer Nancy!
Groetjes Caroline
marian zei…
Weer gezellig in Nederland, ja Doe@ding een prachtige winkel ben er ook nog maar één maal geweest toen ik logeerde bij mijn dochter in Brabant.
Je kaartje is erg mooi geworden. Veel plezier nog en
groetjes van Marian.
Trudy zei…
Mooie kerstkaart heb je gemaakt. Doeading is een super winkel maar helaas kom ik er maar 1x per jaar als ik een weekend naar Zeeland ga. Het is te ver rijden van af hier. Leuk dat je er bent geweest. groetjes en een fijn weekend Trudy
Janice zei…
A lovely fun Christmas card.
Thanks for joining the Winter Wonderland Christmas challenge - Janice DT
Leni zei…
Wat een schitterend kerstkaartje heb je weer gemaakt Nancy .......
gr Leni
Loving the bear-too darn cute! Thank you for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Card Weekly Challenge - Myrna DT
Creaine zei…
Heel mooi, gezellig dat je meedoet bij A Snowflakes Promise Challenge Blog. Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
Tip Top zei…
Just wonderful! Thank you so much for joining me over at the Crimbo Crackers Challenge! Hope to see you again soon!

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils