Dikke Kerstknuffel voor jou

Deze week zag ik Jenine op de Facebookpagina van Hobbyvision een leuk kaartmodelletje maken.  Ik heb het gelijk ook uitgeprobeerd.

Wat materialen uit de laatste lijn Winter Feelings van Studio Light, zo'n mooi papier in deze kleuren!


De tekst op de flapjes viel me niet zo goed mee.  Jenine werkte met gekleurde inkt en clear embossingpoeder voor een leuk glanseffect.  Maar op het kraftpapier was dat bij mij niet zo mooi gelukt, wat ik dan eigenlijk wel jammer vond, daarom heb ik de kraftflapjes achteraf nog overplakt met dessinpapier en er nieuwe tekststempels op gezet, hierop lukte het veel beter, de inkt werd niet zo 'opgezogen'...  De glans zie je niet echt op de foto, maar het is nu wel goed.


Het kaartje geef ik aan mijn pa, vandaar dat er ook een zwart hondje op verwerkt is, verwijzing naar zijn Rosie...


Gebruikte materialen:
DP WinterFeelings Studio Light PPWF59
Snowpaper: Marianne Design
CS Voor Jou: Karin Joan - Marianne Design KJ1717
CS Dikke kerstknuffel : Marianne Design CS0979
Stansmal herten en bomen: Studio Light STENCILWF63
Bordermal: Noor 6002/07984
Poinsettia: Marianne Design LR0435
Ijspegelrand: Marianne Design LR0392
Hondje: Crafter's Companion 
Clear Gloss Embossingpoeder: Wow
Inkt: Izink Brou de Noix
Rietjes: Action
Houten ornamentjes: Craft Sensations
parelsneeuwkristal: AliExpress

Het is een heel druk weekend hier, mijn broer verhuist.  Na maanden hard labeur en verbouwingswerken keren ze eindelijk terug naar hun eigen huis.  Ik ben babysit van dienst voor de jongsten.  Gisteren was mijn broer samen met mijn man volop bezig met o.a. nieuwe Ikeakasten op te slaan in de kamer van de oudste (was die kastenwand dan wel een goeie halve cm te hoog zeker om in de kamer te kunnen...), mijn schoonzus was nog volop overal aan het poetsen.  Vandaag met een grotere equipe dan echt de verhuis... 

Fijn dat je weer langskwam,
lief als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Crafty Calendar:It's Christmas
CHCC: # 364
CHCC Extra
The Merry Christmas Challenge:  # 47
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 21
The Sketchy Challenges:    # 33 - Kerst
AnMa Creatief : FB - Kerst/Winter
KIC: FB -  Kerst

Reacties

Margreet zei…
Wat een schitterende kerstknuffel heb je voor je vader gemaakt, Nancy....en dan die leuke Rosie er ook nog op! Je hebt wel wat gedoe gehad met de labels, maar je hebt het goed opgelost!
Succes vandaag met het oppassen. Dat was wel balen dat die Ikeakasten net te groot waren. Dat geeft een boel extra werk.
Wij gaan straks naar een kerstmarkt met Femke en Paul. Ze geven zonnig weer op, dus we boffen.
Fijne zondag!
xxx Margreet
martine zei…
Hoi Nancy wat een prachtig Kerstkaartje heb je gemaakt ook een heel mooi model
daar zal Papa lief heel tevreden mee zijn
Geniet van je Zondag liefs martine
Hetty zei…
Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt.
Zo leuk met het hondje erbij, maakt het echt persoonlijk.
Heel veel plezier met je oppasdag. Is de beste keuze ...
Groetjes Hetty
Valerija zei…
Gorgeous card!
Hugs, Valerija
Je@net zei…
Erg leuke kaart heb je zo voor je vader gemaakt, Nancy. En ja, dat hondje mag dan niet ontbreken.
Succes met het oppassen vandaag!
Caroline zei…
Wateen prachtige kaart is het zo Nancy! Het papier is ook prachtig hiervoor.
Veel succes met de verhuizing!
Groetjes Caroline
Chantal zei…
Mooie kaart, erg leuk model.
Groetjes, Chantal S
Wauw wat een mooie kaart Nancy, leuk om er een hondje op te verwerken als verwijzing naar je vaders hond. Een plaatje om naar te kijken.
Succes vandaag met babysitten :)
Lieve groetjes Miranda
Ja ik zag hem voorbij kmen dit leuke modelletje en jij hebt er ook een schitterende creatie van gemaakt!
succes met oppassen dat is minder stressvol dan verhuizen ik denk dat je wrl lekker aan de knutsel gaat met ze.
Groetjes Anita
Hermien zei…
Super mooi kerstkaartje Nancy, mooi papier en prachtige details laat je ons zien.

Groetjes Hermien
Monique zei…
wat een prachtige kaart. Lijkt me ook wel moeilijk met die flapjes... Oppas van dienst zijn was vast gezellig ;-))
Lieve groetjes, Monique
Dora zei…
Dit is schitterend!!!
Eri zei…
Wow, wat een mooie kaart met dat leuke tafereeltje. Tof zijn ook de stansranden. Wij hebben ook oppasdienst van onze kleindochter van bijna 18 maanden. Vanmiddag gaat ze weer naar huis, maar we hebben van haar genoten.
Groetjes, Eri
Irene zei…
Schitterend en zo lief ook weer dat zwarte hondje! Succes met de verhuisperikelen.....hoop dat het leed met Kerst geleden is en ze er gezellig bij zitten!

xx Irene
Ans Gilbert zei…
Je maakte een prachtige kaart Nancy en wat leuk met het hondje.. Wat een pech dat de kasten net iets te hoog waren,
groetjes
Ans
Nicolette zei…
Heel erg mooi Nancy. En bedankt voor je kerst- en verjaardagskaart.
Groetjes Nicolette
Judith zei…
Is inderdaad een leuk model en je hebt er een mooi kaartje van gemaakt.
Groetjes van Judith
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, en ik had meteen die hond gezien.... :o) Wow, een druk weekend voor jou, maar voor familie doe je alles hé ! Groetjes, Enny
Diny zei…
Wat een leuk model kaart Nancy.....je hebt er iets prachtigs van gemaakt!
Groetjes......je zal nu wel moe zijn na die beslommeringen van de verhuis!
Groetjes Diny
Renate zei…
Ja.... Wat is ie leuk hé?!
Je hebt 'm echt super mooi gemaakt. Mooie details.
Als ik een tekst op Kraft stempel, dan gebruik ik meestal Memento inkt, dit gaat best wel goed, ook met gekleurde inkt.
Is alles goed gegaan met de verhuizing?

-xies- Rentate.
Renate zei…
Je kan je kaartje ook mee laten doen bij "The Sketchy Challenges"
Susan Edwards zei…
Wow, Nancy! What a beautiful Christmas card. I love the little doggie for your father. Too sweet. Thank you for joining us at The Merry Christmas Blog this week!!
xx Susan
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils