Dream Big

Deze week had ik mijn knutselkamer nog niet aan de binnenkant gezien en eerlijk gezegd word ik daar dan wat 'ongemakkelijk' van.  Want teken van te druk, te moe, ...

Ik had me dan ook voorgenomen om deze namiddag na het werk eens een kaartje te maken, er stonden er twee op het programma, een embossingkaartje voor de challenge van Marianne Design en de liftchallenge, of een combinatie van de twee... Maar vanmiddag zag ik dat ik dat de challenge van MD al voorbij was...  Dan eerst het dromenvangerkaartje.  Ik heb een dromenvangerstans maar ik had begrepen dat je zelf een dromenvanger moest maken.  Met een mooie doily en een cirkelstans lukt dat best wel, gewoon even zoeken voor wat passende maten...


Het achtergrondpapier is druk maar vond ik er wel leuk voor, achter de dromenvanger heb ik een witte cirkel geplakt, anders kwam de dromenvanger niet mooi uit. 
Wat felgekleurde veertjes, mag ook eens een keertje...

Gebruikte materialen:
Gerti's Flowers: Joy 6002/0313
Cirkels: Marianne Design CR1360
DP Paradise Crush: First Edition Paper
Tekststempel en veertjes: AliExpress


Tof dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met veel plezier!
 

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Liftchallenge: # 123

Reacties

Fantastische lift heb je gemaakt! Fijn dat je eindelijk wat quality time voor jezelf aan je hobbytafel door kon brengen,grt Petra
!neke zei…
Super leuk Nancy !!!
Diny zei…
Heel erg goed gelukt Nancy....het blijft leuk om dingen uit te proberen he?
Groetjes en een fijn(knutsel)weekend,
Diny
Heel mooi Nancy ! Papier past er perfect bij mooie combi.
Fijn Weekend Groetjes Doris
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, heel mooie dromenvanger, heel mooi achtergrondpapier en leuk met die veren ! Tof, dat je eindelijk weer eens aan knutselen toekwam ! Groetjes, Enny
Je@net zei…
Wat een leuke dromenvanger heb je zo gemaakt, Nancy!
Judith zei…
Ja die MD challenge duurt maar 2 weken en voor je het weet is ie voorbij.
Je droovanger is prachtig geworden.
Groetjes van Judith
Margreet zei…
Ik kan er ook niet goed tegen als het te lang duurt voordat ik naar mijn kamertje kan, dus ik begrijp heel goed wat je bedoelt!
Je handgemaakte dromenvanger is mooi geworden en het designpapier past er perfect bij! Die felgekleurde veertjes doen het leuk!
Fijn weekend.
xxx Margreet
Monique zei…
Ik ben blij dat het gelukt is om in je kamertje te komen. De dromenvanger is prachtig!
Fijn weekend!
Lieve groetjes, Monique
Ans Gilbert zei…
Prachtige dromenvanger Nancy,
Leuk hoe je het frame hebt gemaakt en de kleuren van de veren zijn top!
groetjes
Ans
Valerija zei…
This is so beautiful, I love the wonderful embellishments.
Valerija xx
karien zei…
Wat een mooie dromenvanger mooi gemaakt
Groetjes Karien
Eri zei…
Het is je heel goed gelukt om alles zo mooi bij elkaar te zoeken. Je dromenvanger is prachtig geworden, heel leuk met dat papier en felgekleurde veertjes!
Groetjes, Eri
Marjan zei…
Het achtergrondpapier is prima voor deze kaart, een heel mooie dromenvanger, Nancy!
Het zelf maken van een dromenvanger was niet verplicht , maar dat vinden we wèl erg leuk. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!
Karla zei…
Super leuk dromenvanger kaartje Nancy, prachtige dromenvanger en heel mooi papier erbij.
Fijn weekend.

Groetjes Karla
Ellen zei…
Prachtig gedaan Nancy met een supermooie achtergrond!
Lieve groetjes Ellen
Nelleke zei…
Wat herkenbaar, als ik een paar dagen weinig op mijn kamer ben geweest, krijg ik de kriebels, dan wil ik er weer graag naar toe. Mooie dromenvanger maakte je, in mooie kleuren ok. Groetjes, Nelleke
Cornelie zei…
Ik word ook altijd onrustig als ik geen tijd heb creatief bezig te zijn, ik mis het dan echt. Gelukkig vond je even tijd en lukte het ook. Leuk je eigen gemaakte dromenvanger. Dank je wel voor het meedoen.
Petra L zei…
Slim bedacht om zo de dromenvanger te maken en hij ziet er puik uit!

Lieve groet,Petra
Een prachtige dromenvanger!
Fijn weekend.
groetjes, Caroline
Christine zei…
Heel erg mooi geworden, goede combi van stansen. Niets te druk hoor, juist leuke kleuren bij elkaar.
Hermien zei…
mooie frisse kleurtjes heb je gebruikt voor de liftkaart,het ziet er prachtig uit.

groetjes Hermien
Ant zei…
Heel mooi gemaakt, en inderdaad soms gaan er zomaar een paar dagen voorbij om iets te creëren.
Prachtig en hele mooie kleurtjes om dromen mee te vangen Nancy. Knap gelift...
Lieve groetjes Miranda

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils