Christmas Time

Omdat ik nog een aantal kerstkaartjes liggen hebben die nog niet op mijn blog kwamen ga ik in de komende weken nu en dan ook eens op een andere dag dan donderdag een kerstkaartje plaatsen.

Dit is er ook eentje dat ik tijdens mijn (knutsel)weekje in Holland maakte.  De basismal van Studio Light vind ik supermooi.  Het papier komt uit de serie Woodland Winter.  Hoewel ik uit mezelf eerder zou gaan voor de combi kraft, bruin, blauw vind ik de combinatie met groen toch ook heel mooi.



De vos op het plaatje is toch wel heel mooi.  Hoewel ik het helemaal niet zo voor echte vossen heb.  Hier in de buurt zitten er nogal wat, er wonen er in de duinen hier wat verder op.  Soms komen ze op bezoek in onze tuin, ze zijn verlekkerd op onze (en andere) kippen, dat mochten we helaas al een paar keer ondervinden...  Daarom moesten we onze kippenren helemaal afdekken met gaas, rondom diep met beton, ... En dat allemaal voor 2 kippen en ons dagelijks eitje...
Ooit zat er op een avond een vos aan het raam van onze living.  Efkes schrikken toch. Die was wel minder elegant dan deze op de foto, het was een dikkerdje, misschien had hij/zij net een kippenmaaltijd achter de rug...?


Gebruikte materialen:
Basismal, DP en plaatje: Studio Light
Poinsettia en takjes: Marianne Design
Vierkante mal met sterren: AliExpress

Morgen, op kerstkaartjesdonderdag, zie je er nog eentje met dezelfde basismal.

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees jullie berichtjes altijd met veel plezier!


Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Christmas Card Throwdown: colour challenge: brown, green, kraft
Scrapping4Fun: # 103 - Winter Wonderland
CHCC: # 360
CHCC Extra
Crafting by Designs: Get ready for Christmas
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 19

Reacties

Lia zei…
Wat een mooie vorm is dit! Je uitwerking is perfect!
Lia xx
Sarah zei…
Mooi dat sterrenkader. Hier zie je nooit vossen, maar ik snap dat het schrikken is als ze ineens in je tuin zitten. Op prentjes, tekeningen zijn zo lief. Leuk kaartje. Fijn om leuke post te verwachten! En tof dat we beide wonnen bij Colien. Wat is bloggen toch mooi! Xx
Christine zei…
wat n lieve leuke kaart, ondanks dat sommige beestjes idd beter op n plaatje kunnen staan dan naast je raam....
De stans van het vierkante kader is heel sfeervol.
Margreet zei…
Wat een prachtige stans heb je gebruikt, Nancy. Ook de mal van Ali is erg mooi, net als het plaatje van de vos. Maar je verhaal is wat minder. Maar ja, je moet wat over hebben voor je dagelijkse verse eitje (jammie).
xxx Margreet
Eri zei…
Je kaart is prachtig in deze kleuren combinatie. Toffe mal ook samen met het plaatje. Fijne dag!
Groetjes, Eri
Monique zei…
Een prachtige kaart! Die sterrenmal is super..
Lieve groetjes, Monique
schitterende kaart Nancy, en inderdaad de kleuren combinatie met groen gebruik je weinig, wij hadden onlangs ook een kaartje met groen, maar vond het ook erg mooi...meer doen dus.
In het echt zijn vossen maar niets, die arme kippetjes.
Heerlijk he zo,n vers eitje van de eigen kip...mmmmm

fijne dag liesf Annemarie en Merit
Leuke mal en de kaart is mooi gemaakt!
Je@net zei…
Een prachtige kaart, Nancy. En ja...ik ze ook liever op een plaatje dan bij onze kippenren!
Hetty zei…
Mooie kaart heb je gemaakt.
De SL-mal is zeker schitterend.
Jammer dat jullie zoveel last van de vosjes hebben, dat is echt het nadeel van een kust-streek.
Groetjes Hetty
!neke zei…
Prachtige kaart !!!!!
Caroline zei…
Het is een prachtige lijn van studio light. Ik vind de kleuren erg mooi. Dat is zeker schrikken zo'n vos voor je raam. Bah, vervelend dat jullie er zo last van hebben.
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Wat mooi Nancy. Ik vind deze blokken van Sl ook erg mooi.
Groetjes Nicolette
Irene zei…
Hier gelukkig nog nooit Mr Fox gezien maar toen mijn dochter nog in Nottingham studeerde paradeerde er ook een door de tuin.....echt schrikken dus doe ze mij maar op een plaatje zoals op jouw mooie kaart Nancy!!

xx Irene
Hola dat is zeker schrikken als er een vos voor je raam zit Nancy, wel gaaf om naar te kijken. Zouden ze echt ons iets doen? Op je kaart vind ik het een fantastisch mooi dier en je kaart is een plaatje. Inderdaad ook met groen een mooie combi.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Ook ik zag nog nooit een vos in 't wild, als er een voor je raam staat is dat wel schrikken.. Je maakte een mooie kaart met de stansen, ik vind de kleuren erg mooi,
groetjes
Ans
Marjan zei…
Prachtige kerstkaart met een mooie winterse sfeer! Vossen schijnen steeds vaker in woonwijken gezien te worden. Mijn man is er 's ochtends op weg van zijn werk (op de fiets) wel eens een tegen gekomen in een park.
Valerija zei…
Your card is so pretty! Love the image.
Valerija xx
karin zei…
Mooie kaartvorm Nancy, leuk gemaakt. Hier net buiten de stad schijnt er ook een echte vossenplaag te zijn heb ik eens gehoord.
Groetjes, Karin
Enny zei…
Super-prachtige kaart Nancy ! Wauw, een vos bij jullie aan het raam... het zijn wel prachtige dieren, maar ik kan me voorstellen , dat het niet leuk is, om een kip te verliezen... Groetjes, Enny
Beautiful winter card, lovely image
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
Fabiola zei…
Elle est superbe cette carte Nancy, très jolie scene avec ce joli renard, merci de jouer avec nous chez CCT, biz
Unknown zei…
Beautiful winter card, nice color combo. Thanks for sharing it with us at Scrapping4fun.
Miroslava DT
AlisonC zei…
What beautiful die cut detailing you have used on your card, it's very delicate. I agree about foxes, lovely on cards. I hope you won't get any more trouble, we built what I call our 'Hen Fortress' to protect our girls.
Thanks for playing at Christmas Card Throwdown.
Isobel zei…
Great project thanks for joining in at Crafting by Designs
Thanks for joining us at CraftyHazelnut's Christmas Challenge Extra for November!
Monica - DT
Janis Lewis zei…
Beautiful card. Thanks for sharing at Holly & Ivy.
Janis, Design Team Member

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils