Elke donderdag een kerstkaartje # 2017/30

De dertigste donderdag van 2017 al, wat vliegt te tijd toch!
De laatste donderdag van juli, en dus niet van augustus zoals ik eerst geypt had...(zo zie je maar hoe ik naar die datum uitkijk, want dan ben ik nog een weekje met vakantie...), een nieuwe challenge dus op ons kerstkaartjesblog 52 Weeks to Christmas.  
Deze maand mocht Bep het thema kiezen, zij wil sneeuwpoppen op de kaartjes zien!  Benieuwd naar onze voorbeelden, hier vind je ze!  Benieuwd welke sneeuwmankaartjes jullie allemaal zullen maken!

Ik gebruikte een oud stempeltje van Marianne Design:  eentje van een set sneeuwmanstempels van Tiny.  Deze heb ik gecombineerd met ook een ouder blokje dessinpapier van Marianne Design.


De achtergrond heb ik gesponst langs uitgestanste geschubde randjes. Geen extra versiering, ik vind het achtergrondje met de kruisjessteek en het gehaakte patroontje wel mooi om zo te laten.

Gebruikte materialen:
Pretty Papers Winter: Marianne Design PK9053
Stempel: Marianne Design TC0807
ingekleurd met Twinmarkers
Fijne kerst: Crealies
Vierkante randmal met stiksteekjes: CreaNestLies XXL
Ovaal: Marianne Design LR0376
Glitterlijm: Ranger

 
Fijn dat je weer op blogbezoek kwam, lief als je een reactie achterlaat! 
Ik lees die altijd met veel plezier!  Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Cheerful sketches: Juli 2017
CHCC: # 343
CHCC Extra
The Holly and Ivy Christmas Challenge: # 11
ABC Christmaschallenge: O is for Old

Reacties

Hoi Nancy,

Wat een lieverd deze sneeuwpop, en leuk die oude papiertjes, heb ze van de week nog in mijn handen gehad....
je hebt er een mooie combinatie van gemaakt.

fijne dag veel liefs Annemarie
Valerija zei…
Beautiful card!
hugs
Valerija xx
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Nancy!
Diana zei…
Heel erg mooi geworden!
X
Diana
click here for my blog
Gina zei…
Ho ho ho ! Als we al de laatste donderdag van augustus zijn is mijn verlof bijna om, en dat moet nog beginnen ! De tijd gaat snel, maar je skipt een maandje! Hihi! Heel leuke kaart met een stempeltje dat ik nog niet kende. Ik was gisteren ook nog met die sketch bezig... Hele fijne donderdag ! Groetjes, Gina
Hetty zei…
Wat een leuke sneeuwpop-kaart heb je gemaakt. Ook oude stempels en papiertjes blijven leuk.
groetjes Hetty
Eri zei…
Leuk gecombineerd dit stempeltje en het papier.
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een schat van een sneeuwman met zijn ienieminie kerstboompje....weer wat oude papiertjes opgemaakt!! Heerlijk toch? Af en toe lijkt het wel of ik er niet doorheen kom☺☺
Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet
!neke zei…
Super leuk weer Nancy !
Leuk kaartje in mooie koele kleuren...groetjes Ingrid
Enny zei…
Een prachtige kaart Nancy, heel mooi, die sneeuwman en de achtergrond ! Ik ben ook blij, dat het nog niet eind augustus is ! :o) Groetjes, Enny
Leuk met deze oudere spulletjes ik heb ook allemaal oudere spulletjes gebruikt op de een of andere manier raakt het maar niet op. Of zouden we te vaak weer iets nieuws kopen.......ha,ha ik denk het laatste.
fijne dag!
Groetjes Anita
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
Leuk stempeltje heb je gebruikt en ook een gaaf achtergrondje gesponsd.. De papiertjes mooi bijpassend
groetjes
Ans
Caroline zei…
heel leuk kaartje!
Groetjes Caroline
Heel mooi kaartje Nancy leuk plaatje mooi combi met de papiertjes . Groetjes Doris
Leni zei…
Nancy , heel leuk kerstkaartje .......
Wat een leuke sneeuwpop die daar uit dat blik omhoog komt Nancy. Mooi ingekleurd en een prachtige achtergrond heb je gemaakt...ziet er lekker "fluffy" uit.
Lieve groetjes Miranda
Sarah zei…
Mooi! Ik ga proberen volgende donderdag nog eens mee te doen!
Diny zei…
Op de eerste plaats heel hartelijk bedankt voor de stempels die ik vandaag heb ontvangen....heel erg leuk! Ik ga er snel mee aan de slag hoor!
Je kerstkaartje van vandaag is heel erg leuk.....wat heb je mooi achtergrondpapier gebruikt Nancy!
Lieve groetjes Diny
Hermien zei…
Super leuk kerstkaartje Nancy

Groetjes Hermien
Freubelmina zei…
Schitterende kaart met een heel leuk plaatje Nancy, echt mooi gemaakt!
Fijne avond nog en lieve groetjes, Wilma
Diny zei…
Ik zie nu ook dat ik stempels zei.....maar het zijn twee prachtige stansen!
Ant zei…
Heel mooi kerstkaartje, met de grappige sneeuwpop.
Jantine zei…
Heel mooie kaart, Nancy! Leuke sneeuwpop en mooi met dit papier!
Groetjes
Jantine
Karla zei…
Prachtige kerstkaart met een leuk plaatje.

Groetjes Karla
Trijntje zei…
Wat een moooe kerstkaart Nancy. Een heel leuk afdrukje. Groeten Trijntje
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
Dorte zei…
Such a lovely Christmas card, I have a soft spot for snowmen images ;). Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge for the 'N for New' and 'O for Old' challenge!
Dorte x
Shona Hamill zei…
Fantastic card, thank you for sharing with us at the Holly & Ivy Christmas Challenge. Shona xx

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils