Zij zei Hij zei JA

Een vroeger 'buurjongetje' trouwt vandaag en mijn vader vroeg of ik een felicitatiekaart wou maken.  De huwelijksaankondiging was een nogal felrode achtergrond met daarin hart, handen, en in witte letters een sierlijk hart en hun namen.

 Vandaar mijn keuze om voor mijn kaart ook twee kleuren rood te gebruiken, ik heb het wel wat getemperd met het zwarte dessinpapier.  Het kaartmodelletje herken je vast nog, het is het modelletje van de Facebookgroep Be Challenged dat ik ook gebruikte voor de huwelijksverjaardag van mijn schoonouders.


Op deze kaart kan je héél wat materialen kwijt, het was dan ook een plezier om alles bijeen te zoeken om deze kaart voor 'Bartje' en zijn Sofie te maken!


Gebruikte materialen:
Van Marianne Design:
&: COL1398
Letters: COL1397
Cijfers: COL1405
Tekststempel: CS0974
Parelvlinders: CA3116
Andere:
DP Studio Light PPSL16
Happy Flowers: Elisabeth Craft Design 1325
Andere stansen: Onbekend merk
rode kant: China 

Vandaag is het Marianne Designdag in Doe@ding, straks ga ik daar eens naartoe, in de namiddag gaan we geocachen in de buurt van Dordrecht.

Fijn dat je weer langskwam op mijn blogje,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier! 

Crealieve groetjes 
Nancy








Reacties

Diana zei…
Goedemorgen,
Wat een prachtige kaart! WAUW!
Veel plezier vandaag!

X
Diana
Diana's Creations
Valerija zei…
This is so creative and fabulous! I love the design and the details you added!
Have a great weekend!
Valerija xx
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy!
Hetty zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Je hebt je weer lekker uit kunnen leven met je spulletjes.
groetjes Hetty
Je@net zei…
Erg leuke kaart geworden, Nancy!
Sarah zei…
Een hele mooie persoonlijke kaart.
Veel plezier vandaag!
Margreet zei…
Prachtige kaart met heel veel leuke stansen!
Veel plezier bij Doe@ding en met het geocachen.
xxx Margreet
Anoniem zei…
Heel mooi met dat silhouette!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Marjan zei…
Mooie en zeer zorgvuldig afgewerkte kaart, Nancy!
Freubelmina zei…
Zo Nancy, dit is wel een hele mooie uitvoering van het Be Challenged mode,, dat zal zeker gewaardeerd worden! Leuke dag gewenst vandaag!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma
carla zei…
Een hele mooie kaart.
Leuk gemaakt Nancy.
Nog een fijne dag.
Groetjes,
Carla
Sylvia zei…
Mooie kaart,Nancy.ik heb dit model al verschillende malen voorbij zien komen.Leuk om te zien dat iedereen zijn eigen invulling eraan geeft.
Een heel fijn en zonnig weekend.

Groetjes,Sylvia.
karin zei…
Leuk kaartmodelletje en mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin
Marijke zei…
Mooi kaartje geworden, was ook een mooi modelletje om te maken. Heb hem ook meerdere keren gemaakt! Groetjes Marijke.
Ans Gilbert zei…
het is een heel leuk model, om een thema kaart te maken, leuk papier en stansen heb je gebruikt..
Veel plezier vandaag,
gr.Ans
Het is een hele frisse kaart geworden Nancy, ik vind rood-wit-zwart een hele mooie combinatie. Leuk om de kleuren van de trouwaankondiging te gebruiken en je hebt er door de kantjes een vleugje romantiek aan gegeven. Knap dat je zo ondernemend bent met dit warme weer. Ik zit binnenshuis te typen want ik hou het buiten niet uit..pff.
Lieve groetjes Miranda
Angelique zei…
Prachtig trouwkaartje voor je vroegere buurjongetje. Mooie kleurcombinatie en ik vind de stans van het bruidspaar heel mooi. Heel veel plezier vanmiddag.
lieve groetjes Angelique
chantal zei…
Prachtige trouwkaart voor je vroegere buurjongen.
Leuk dat je het in dezelfde kleur hebt gedaan
liefs Chantal
Mariken zei…
Wat een toffe kaart voor het bruidspaar, heel erg leuk! Goed ge-geocashed??
Hermien zei…
Mooi stijlvol kaartje voor het kersverse bruidspaar Nancy

Groetjes Hermien
Enny zei…
Een prachtige huwelijkskaart Nancy ! Sorry dat ik een tijd niet op je blog was, veel werk met de verbouwing (en nadien veel poetsen), maar je hebt intussen prachtige kaarten gemaakt ! Groetjes, Enny
Maia zei…
Prachtig deze huwelijks felicitatie voor buurjongen Bart!
Het modelletje kun je inderdaad overal mooi voor gebruiken.
Leuk dat het past bij de huwelijksaankondiging maakt het altijd nog net iets specialer en persoonlijker.
Ik hoop dat het niet te warm was voor geo coachen vanmiddag pffff ik ben zelfs even binnen gebleven maar nu is het weer lekker buiten.
Fijn zomers weekend
Groetjes Maia
Rosina zei…
Heel mooi dit trouwkaartje Nancy...ook jij heb het be-challenged patroontje super leuk uitgewerkt....heel romantisch!!!
Het zal vast leuk geweest zijn bij Doe@ding en ook met het geochatsen....alle punten weer gevonden???

groetjes en een fijn weekend
Rosina
wat ziet dit er ontzettend leuk uit! groetjes Petra
Prachtige trouw kaart Nancy !
Heel leuk model .
Groetjes Doris
Leni zei…
geweldig leuk trouwkaartje Nancy
groetjes leni
Gina zei…
Wat een mooie trouwkaart ! Heel leuk geworden ! Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils