Creative Sketchy Girls #12

We zijn weer de 20ste van de maand, tijd voor een nieuwe challenge, de 12de al!,  bij Creative Sketchy Girls!

Het recept is zoals je weet een beetje aangepast:
de ene maand een schets
de andere maand een thema,
 
deze maand weer een schets
voor het overige 'anything goes'...
Wat houdt je tegen om mee te spelen!  
Je hebt tijd tot de 15de juni
om je schetskaartje te plaatsen!  

Veel succes!

Afgelopen maand hadden we 71 deelnemers aan de themachallenge 'vlinders en bloemen', echt moeilijk om een top 3 te kiezen, want wat waren de kaartjes mooi!
Ga je straks de winnaars even feliciteren?

Wij mochten deze maand weer aan de slag met een digi van onze sponsors.  Ik kreeg de digi Butterfly Cape van onze sponsor Broken Fairy Designs om in te kleuren. 


Ik heb eens niet met roze gewerkt, het viel me op dat ik voor Creative Sketchy Girls zo vaak naar roze greep.  De papiertjes kocht ik een tweetal jaar geleden op een Boekenfestijn, eigenlijk een scrapbookingpakketje, ik hou van de combi blauw/bruin, maar vond het altijd zo jammer om die mooie bladen kapot te snijden (wel de bedoeling naar het schijnt?)... 

Dit is mijn kaartje, volgens de schets van 'onze' Lisbeth, je merkt het, weer een heel doenbare schets!
Ik ben benieuwd naar jouw creatie!



Gebruikte materialen:
Digi: Butterfly Cape - Broken Fairy Designs
ingekleurd met Spectrum noirmarkers
Gefeliciteerd: Joy 
Parelvlinders: Marianne Design
Blauwe bloem: Action

Hier zie je schets nu duidelijk, kan je meteen aan de slag als je wil!  Veel plezier ! 

            
Fijn dat je weer langskwam op mijn blogje,
dankjewel als je een berichtje achterlaat,
ik lees de reacties altijd met veel plezier! 

Crealieve groetjes 
Nancy



Challenges en zo:
Butterflychallenge: L for Layers / Cream
DisDigiDesignChallenge: Tic Tac Toe: handcolored image, 1 or more diecuts, flowers
Moving Along with the Times: # 45 - Butterflies
Simply Create too: # 127 - use a digistamp

Reacties

Diana zei…
Goedemorgen Wat een leukerd weer.
Ik ga er eens voor zitten van de week!
X
Diana
Diana's Creations
Hoi Nancy,
Super leuke kaart nancy !
Heel mooie stempel en kleuren prachtig gemaakt volgens de sketch .
Prettig Weekend
Groetjes Doris
Je@net zei…
Erg leuke kaart met de sketch gemaakt, Nancy!
Irene zei…
Een hele leuke sketch en een super leuke kaart in prachtige kleuren Nancy ook al heeft het wat moeite gekost de schaar in je dp te zetten hihi!!

xx Irene
Ans Gilbert zei…
Leuke sketch en wat heb je een leuke digi en mooi papier gebruikt, hele mooie kaart,
gr.Ans
Marja zei…
Leuke kaart Nancy!
Mooie sketch en je hebt een hele leuke mal gebruikt.
Groetjes Marja.
Margreet zei…
Wat een leuke kaart heb je met de schets gemaakt,Nancy. Ik ga hem beslist gebruiken!
xxx Margreet
Leni zei…
het is weer een schitterend kaartje geworden en wat een geweldige mooie mal .......
gr Leni
Monique zei…
Hele mooie kaart en sketch!
Lieve groetjes Monique
zeker mooi het bruin gecombineerd met het blauw! ja, ik heb dat ook; dan zie ik een mooi blok en blijf ik er maar in bladeren en denk: eigenlijk te mooi om kabot te snijden. Maar ja... daar is het eigenlijk voor bedoeld hè? Tegen de tijd dat het blokje echt oud wordt, begin ik er meestal aan hihi, groetjes Petra
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Je hebt een heel gaaf voorbeeldkaartje gemaakt voor de challenge. Ik werk graag met sketches, dus deze zal ik zeker even opslaan.
Mooie kleur en papierkeuze. Blauw en bruin heeft iets aparts.
Nelleke zei…
Leuke sketch weer, en een prachtige kaart heb je ervan gemaakt. Ik werk graag met een sketch en hoop mee te kunnen doen deze keer. De vorige keer was ik net te laat. Groetjes, Nelleke
carla zei…
Een prachtig voorbeeldkaartje.
Leuke digi in deze mooie sketch en mooie kleurtjes gebruikt.
Groetjes,
Carla
Valerija zei…
So sweet card. Love the image and the dies you used.
Valerija xx
Nicolette zei…
Het is inderdaad een erg leuke sketch. Mooie kaart Nancy.
Groetjes Nicolette
Sylvia zei…
Leuke kaart,Nancy met de lieve digi.Je hebt de sketch mooi verwerkt.

Groetjes,Sylvia.
Lovely card, the image is so cute and love the design!
Thanks for entering your creation in the Butterfly Challenge#79!
Hetty zei…
Wauw, wat mooi.
Schitterende kleurcombinatie heb je gemaakt.
groetjes Hetty
Jenny L zei…
Hi Nancy,
what a very wonderful card and that image is super and very sweet.
Love her butterfly cape.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L. DT
Marjan zei…
Wat een schattig kaartje!
lenywim35 zei…
Schattig kaartje Nancy. Je hebt je best gedaan.
Kaars STOND weer recht. Gisteravond laat buiten, dus de kaars aan. Niet gezien, dat het weer te heet was geweest. Morgen opnieuw recht zetten. Nu staat ie onder de tafel.
grt leny
Marfien zei…
Je kaart n.a.v. de schets is weer goed gelukt, weer andere kleuren en je hebt weer iets bijzonders.
Ben weer wat opgeknapt maar nog wel erg moe
met de restjes die ik over hou van een serie waar ik nu mee bezig ben, kan ik mooi een kaartje voor de challenge maken
A lovely card with such a sweet image. Thank you or sharing at MAWTT. Beckie x
Beautiful card Nancy. Thank you for playing along with our Challenge at Digi Designs. We would love to see you again ... Anet DTx
Mrs A. zei…
Lots of lovely layering and different colours used. Just perfect for my challenge. Thank you for fluttering into the butterfly garden with your card. Hugs Mrs A.
Such a cute card! Thanks for playing along at the Simply Create Too Challenge Blog!
Deborah zei…
Lovely card. Thank you for playing along with our challenge at Di's Digi Designs. We would love to see you again soon.
Deborah A

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils