Taart, bloemen, kadootjes...


Handig mijn stapeltje panpastel- en stempelachtergrondjes die ik in Maredsous maakte!
Perfecte basis voor een snel verjaardagskaartje!  Mooi uitstansen en dan enkel nog bijpassende papiertjes zoeken (meer werk dan gedacht !) en met behulp van de schets van Mojo Monday had ik er weer eentje.  Ik kan ze niet snel genoeg maken voor het ogenblik...



Gebruikte materialen:
DP: Craft Sensations
Tekststempel: Different Colors
Bloemenstempel: Antique Rose Flower - Hero Arts
panpastels
Brad: DécoTime

Morgen ga ik naar Nijkerk. 
Ik hoop er een paar leuke stempelworkshops mee te maken
en ik kom er vast heel wat blogdinnen tegen ! 
De vraag is alleen of we mekaar zullen herkennen van de kleine blogfotootjes...

Tof dat je weer langskwam op mijn blogje,
lief als je een berichtje achterlaat, ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!


Crealieve groetjes 
Nancy





Challenges en zo:
Mojo Monday: # 490


Reacties

Valerija zei…
Beautiful card, love the papers and beautiful pastel colours.
Je@net zei…
Mooi achtergrondje en een erg leuke uitwerking van de sketch, Nancy!
Margreet zei…
Het is idd handig om een voorraadje te hebben van achtergrondjes, Nancy, zeker als je zo'n periode hebt dat je heel veel kaartjes nodig hebt. Dit is een lief kaartje geworden! Veel plezier in Nijkerk.
xxx Margreet
Syl(via) zei…
Mooie kaart Nancy, prachtige kleuren! Gr. Syl(via)
Diny zei…
Wat een leuke kaart Nancy....mooie kleurtjes heb je gebruikt! Heel veel knutselplezier in Nijkerk!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Diana zei…
Dat is leuk, ik ga morgen ook naar Nijkerk, woon er ook vlakbij :D
Misschien zie ik je daar. Mijn profielfoto is recent (deze week) zit alleen in een rode rolstoel :D

Mooie kaart, ik ben ook bezig met sketches momenteel. Erg leuk ook!

X
Diana
Diana's Creations
Myriam zei…
Prachtige kaart! Veel plezier bij de workshop.
karien zei…
Hele mooie kaart en een leuke tekst stempel
Groetjes Karien
Nicolette zei…
Mooie kaart en veel plezier in Nijkerk.
Groetjes Nicolette
Rimmie zei…
Wauw! Prachtig!
De tekst is heel mooi en krijgt zo alle aandacht die het verdiend.

Groetjes

Rimmie
Marjan zei…
Heel mooi met dat prachtige achtergrondje!
Nota Bene zei…
Super! Erg mooi! Veel knutselplezier ook!
Groetjes, Nele
lenywim35 zei…
Maak een badge met je blognaam er op. Vast reacties. Veel plezier.
Sylvia zei…
Mooie kaart met die leuke tekst,Nancy.Veel plezier in Nijkerk.

Groetjes,Sylvia.
Crea Ankie zei…
Heel mooi Nancy!
Christine zei…
Schattig kaartje en wat een originele tekststempel. Mooie kleuren en ja hoe herkenbaar: ben soms langer bezig met het uit- en bijelkaar zoeken van de materialen dan het maken van de kaart zelf....
Angelique zei…
Prachtig kaartje, mooie tekst op een prachtige achtergrond. Heel veel plezier morgen in Nijkerk.
lieve groetjes Angelique
Freubelmina zei…
Veel plezier morgen, ben benieuwd wat jij nog meer kan leren?!
Dit kaartje is weer erg leuk!
Dat bedoel ik nou met zoveel werk (wat ik in mijn blog noemde) alles bij elkaar zoeken pffff borduren is voor mij ontspannender ;)
Fijne avond, liefs Wilma
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
alvast veel plezier morgen in Nijkerk, je hebt een hele mooie kaart gemaakt met het achtergrondje, ik vind de tekst super,
groetjes,
Ans
GerJanne zei…
Oh dat zal vast en zeker wel! Ik zat eens tv te kijken en toen zag ik bij een show iemand in het publiek zitten en die herkende ik direct van een blogfotootje! Dus dat moet goed komen, alleen moet je elkaar ook net tegen komen.
Je kaart is heel mooi! Prachtige kleuren!
GerJanne
Karla zei…
Prachtig kaartje Nancy, veel plezier in Nijkerk.
Fijne zondag.

Groetjes Karla
Monique zei…
Leuke sketch Nancy. En je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt. Ik heb de sketch gebruikt bij mijn kkt kaartje. Was alleen de strik vergeten.
Lieve groetjes, Monique
Crealientje zei…
Mooie sketch kaart!
Leuke kleuren.
Super gave tekst.
Leuk gedaan Nancy!
Groetjes Crealientje.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils