Rosina was jarig...

Rosina  was woensdag jarig, en dat verdiende een kaartje natuurlijk!  En zeker op zo'n bijzondere verjaardag!  Rosina sprong immers Rosina op tram 7, of ze kreeg een nieuwe voordeur zoals ze hier zeggen...
Omdat ik woensdag al een kaartje had voor het kleurenkaartenteam en gisteren een kerstkaartje, komt haar kaartje hier vandaag...


Ik maakte dit kaartje met de schets van Club Cards and More.  Ik vond het eerst niet zo'n evidente schets maar eenmaal de leuke plaatjes gevonden kon ik aan de slag om leuke ronde mallen te zoeken voor de rest.  Zo kwamen de 'oudjes' ook nog eens uit de kast...

Gebruikte materialen:
Van Marianne Design:
Plaatjes: Knipvellen VK9556 en 9557
DP: Mixed MediaPK9140
Basic Watercolour PK9127
Grote cirkelmal en bloem CR1350
Hartjescirkelmal CR1251
Cijfers: COL1405
Parelvlinders: CA3116
Andere:
Vierkante mal met stiksteekjes: CreaNestLies XXL
Vierkante mal met stipjes: AliExpress
Hoera: Die'Sire
Brad met cupcake: Craft Sensations

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met héél veel plezier!


Crealieve groetjes 
Nancy
Leuk:
Ik zag gisteravond volgend berichtje:



met het verjaardagskaartje van Sarah!






Challenges en zo:
Seize the Birthday
Marianne Design Challenge: # 176 - thema koffie of thee
Marianne's Design Divas: # 16
Mariannes Design Kreadiva's : # 33


Reacties

Valerija zei…
Beautifully designed Nancy, the colours are wonderful!
Valerija xx
Veerle zei…
Heel mooi kaartje Nancy in die fijne pastel kleurtjes.
Groetjes, veerle
Gina zei…
Hele leuke kaart voor Rosina ! Frisse kleurtjes ! Proficiat met je eerste plekje bij Seize the BD ! Groetjes, Gina
Marja zei…
Leuke kaart heb je voor Rosina gemaakt!
Mooie in deze lichte kleurtjes.
Groetjes Marja.
Eri zei…
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Rosina in deze zachte kleuren!
Groetjes, Eri
Margreet zei…
Wat een mooi kaartje voor Rosina heb je gemaakt, Nancy. En wat een grappige uitdrukkingen hebben jullie voor het bereiken van een nieuw tiental.
Proficiat met je winnende kaartje!
xxx Margreet
Mooie verjaardag kaart Nancy ! zachte kleuren leuk .
Groetjes Doris
Nota Bene zei…
Een hele mooie kaart; zulke zachte kleurtjes!
Groetjes, Nele
Sarah zei…
Mooi voor Rosina!
Ik heb mijn kaartje op jouw blog gemist. Eigenlijk goed want het is lang onderweg geweest en daardoor was het een totale verrassing. Nu ga ik kijken!
GerJanne zei…
Prachtig pastel kaartje voor Rosina. De plaatjes zijn erg mooi! En de sketch is heel mooi uitgewerkt.
Groetjes,
GerJanne
Nicolette zei…
Wat een leuke uitdrukking over de leeftijd van Rosina. Je kaart is erg leuk gemaakt.
Groetjes Nicolette
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
dat gezegde kennen wij hier helemaal niet..mooie kaart in zachte kleurtjes heb je gemaakt, leuke sketch gebruikt en wat leuk dat je in de prijzen viel,
groetjes,
Ans
Angelique zei…
Ik zag hem al bij Cards and More, hij is prachtig, zulke mooie zachte kleuren. En je hebt de lastige sketch mooi uitgewerkt. Die gezegdes ken ik helemaal niet, leuk is dat ze overal iets anders zeggen.
Gefeliciteerd met je winnende kaartje
lieve groetjes Angelique
Je@net zei…
Erg leuke kaart heb je voor Rosina gemaakt, Nancy!
Hermien zei…
Prachtig kaartje voor de 70 jarige Rosina

Groetjes Hermien
Diana zei…
Heel mooi geworden!

X
Diana
Diana's Creations
Rosina zei…
Kijk ja hier dat mooi kaartje dat bij mij op de kast staat te pronken...het is in het echt nog veeeeeel mooier ...heel erg bedankt hoor Nancy....het maakte mijn dag nog feestelijker...en ik geniet er nog heel erg van...

groetjes en een fijn weekend
Rosina
Ellie Bakker zei…
Prachtig kaartje heb je voor Rosina gemaakt. Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog
Wybrich zei…
Je hebt een mooie kaart voor Rosina gemaakt Nancy!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDChallenge blog
Alma zei…
Wow, this is a really cute creation with those cup images. Lovely. Thanks for joining us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Alma
Judith zei…
Heel erg mooi kaartje zo in zacht pastel.
Leuk dat je mee doet aan de koffie challenge.
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog
Glenda J zei…
This is very pretty! Great little details - especially love the butterflies. Thanks for playing along with Seize the Birthday.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils