Magic is...

Deze stempel kocht ik al een tijdje geleden, maar had ik nog nooit gebruikt.  



Bij The Paper Players zag ik dat ze een kaartje wilden met een tekst als hoofdelement.  
Met de post ontving ik weer 2 Chinese stansje
en toen ik de schets van Mojo Monday zag viel alles op zijn plaats,
met dit resultaat:


Als ik de foto bekijk kon ik deze kaart eigenlijk ook gebruikt hebben voor het KKT, op de foto lijkt het wel lichtblauw hoewel het in het echt iets is tussen mint, blauw en grijs... 


Gebruikte materialen:
DP Sweet Garden Roses - Crafty Sentiments
Tekststempels: Stempelglede
Fishtail banner met kruisjessteek: AliExpress
borduurgaren

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
dankjewel als je de tijd neemt om een reactie achter te laten,
ik lees die altijd met veel plezier! 
 
Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
The Paper Players: # 332 - use a sentiment as your focal point
Mojo Monday: # 485
Word Art Wednesday: # 270-271



Reacties

Je@net zei…
Leuk hoe je beide uitdagingen in één kaart verwerkt hebt, Nancy. Erg mooie kaart geworden!
Nicolette zei…
Heel mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Hetty zei…
Mooie tekststempel heb je gebruikt.
Leuk met de mal uit China, ik moet toch ook maar eens gaan bestellen ...
Groetjes Hetty
Diana zei…
Goedemorgen, wat een mooie kaart,

Groetjes
Diana
Diana's Creations
Sarah zei…
Super mooi! Fijn weekend!
Leuke kaart met je nieuwe mal.
Groetjes Anita
Margreet zei…
Wat een prachtige tekst, Nancy...klopt helemaal! Je stans uit China is heel tof. Je had met deze kaart idd mee kunnen doen met de KKT uitdaging.
Veel plezier met het oppassen en een fijn weekend! Ik hou vandaag maar weer een knutseldagje met vanmiddag wat wandelen (als het tenminste zo zonnig blijft als nu). Morgen met moeders weer naar Scheveningen.
xxx Margreet
!neke zei…
Gave tekst !!!!!!
Je hebt er een mooi geheel van gemaakt !
Hermien zei…
Prachtige kaartjes Nancy wat een mooie tekst, ik ben ook in afwachting van een pakketje uit China!

Groetjes Hermien
Valerija zei…
This is so gorgeous, love the sentiment.
Valerija xx
lenywim35 zei…
Wat een prachtig kaartje met schitterende tekst. Kon ik goed gebruiken die woorden. Veel succes met de challenges. grts leny w
Petra L zei…
Wat een mooie text stempel Nancy en wat heb je met deze sketch een mooie kaart gemaakt. Super :-)

Lieve groet, Petra
Judith zei…
Mooie tekst
Mooie kaart
Groetjes van Judith
lenywim35 zei…
Hi Nancy. Ik kan je mail niet beantwoorden (noreplymail) dus even zo. Simonshaven ligt op de andere helft van Voorne Putten als Rockanje. Simonshaven ligt aan de bernisse. Je kan op 2 manieren bnaar Rockanje. Ik denk de snelste R Oudenhoorn, N 57, oversteken bij rotonde naar Camping Waterbos Rockanje. Je bent welkom, maar pas vanaf april. Pasen een idee? grts leny
Such a fantastic sentiment! I love it! Your color combo is perfect and so serene! Thank you for joining us at The Paper Players this week! XX
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
elke keer weer een verrassing als je een envelop uit China krijgt, ik had er vandaag ook weer een..
Mooie banner met een gave tekst! hele leuke kaart,
groetjes,
Ans
This is awesome combination of colors and multi layers. Thank you for sharing your card at Paper Players!
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy !
Diny zei…
Prachtige tekst Nancy....wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt!
Groetjes Diny
Angelique zei…
Mooie kaart en zo komt de mooie tekst goed tot z'n recht. Je kerstkaart van gisteren is prachtig, ik vind de kleurencombinatie heel mooi.
lieve groetjes Angelique
What a great sentiment Nancy and your layout highlights it perfectly. Thanks for joining us over at The Paper Players this week!
Nota Bene zei…
O, deze is zo mooi! Echt prachtig.
Groetjes, Nele
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje! EN inderdaad de kleuren van het KKT zijn er op te zien. Mooi die stansen uit China!
Groetjes,
GerJanne
Eri zei…
Mooie kaart met de tekst als hoofdelement, mooie sketch heb je ervoor gebruikt.
Groetjes, Eri
Rosina zei…
Een schitterend kaartje nancy...wat een mooie stans erop en die mooie tekst maakt het helemaal af..PRACHTIG!!!

groetjes
Rosina
Gina zei…
De stempel staat zeker centraal ! Heel leuke kaart. Ik ben nu wel benieuwd naar die malletjes uit China ? Het eerst dat ik ervan hoor. Groetjes, Gina
Syl(via) zei…
Mooie tekst en mooie kaart! Gr. Syl(via)

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils