Hoera

Gisteravond nog eventjes aan de knutsel geweest, het was weer een superdrukke werkdag en ik had echt behoefte om een uurtje alleen in rust te kunnen knutselen.  Ik heb nog heel wat verjaardagskaartjes te maken en met de schets van Paper Play Sketches had ik al een goeie basis om te starten.
Ik had gisteren ook mijn bestelling ontvangen die ik bij CreaPaleis gedaan had met de bon die ik gewonnen had bij KIC.  Ik kocht er een aantal 'oudjes' die supermooi geprijsd waren, dubbel plezier dus.  Ik vond er ook de dream-stempel van MD waar ik al 'eeuwen' naar op zoek was!  Ik denk dat ik hiermee binnenkort ook aan de slag ga, maar eerst mijn kaartjes voor alle februari-jarigen maken!


Ik wist onmiddellijk al dat ik de bloem van de waterlelie van MD wou gebruiken, maar welke kleuren?  Degene voor wie het kaartje bestemd is, is een hele toffe dame, maar niet het type voor uitbundig kleurgebruik.  Deze papiertjes vond ik er wel leuk voor, toch wat kleur met het geel, alles smal .gemat op kraft
De randmal had ik bij Creapaleis besteld, ik hou wel van cirkels en rondjes en vond deze mal dan heel tof! Er zitten ook nog kleinere bij, bijna allemaal iets anders van motiefje.

Gebruikte materialen:
Randmal: Sizzix Nestabilities Pearl Effects S5194
Waterlelie: Marianne Design LR0406
Hoera:  Joy 6002/0442
DP Old press: Marianne Design PK9120
Brad: DécoTime

Dit weekend staat er niets op mijn agenda.  Ik hoop dan ook om wat knutselmomentjes te kunnen inlassen, vast zondagmorgen, want dan heeft mijn man heel de voormiddag koorrepetitie en onze jongste moet ook studeren want dinsdag heeft hij examen theorie rijbewijs...

Welkom Veerle als nieuwe volger van mijn blog!
Ik kom in de toekomst ook nu en dan eens op jouw blogje piepen... 

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je de tijd neemt om een reactie achter te laten, 
ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:
Paper Play Sketches: # 34

Reacties

Petra L zei…
Mooi Nancy, heel mooi :-)

Lieve groet,Petra
Gina zei…
Prachtige kaart Nancy en vooral prachtige bloem ! Die brad heb ik ook, dus je hebt me weer een ideetje gegeven ! Groetjes, en alvast een fijn weekend! Gina
Eri zei…
Je hebt er een toffe verjaardagskaart van gemaakt! Leuke randmal en de waterlelie springt er echt uit met de brad.
fijn weekend!
Groetjes, Eri
Syl(via) zei…
Mooie kaart Nancy in deze frisse kleuren. Die mal ga je vast nog vaak gebruiken. Gr. Syl(via)
Valerija zei…
Beautiful card. Great take on the sketch.
Valerija xx
Janis Lewis zei…
Pretty! Thanks for sharing at Paper Play Sketches!
~Owner/DT Janis
Je@net zei…
Wat een fleurige verjaardagkaart, Nancy!
Margreet zei…
Wow, wat een mooi kaartje Nancy....prachtige mallen en een schitterende bloem...het DP heb je leuk gebruikt (heb ik ook nog)...geniet van je weekend!
Groetjes uit een wit en zonnig Davos!
xxx Margreet
Nicolette zei…
leuke kaart Nancy. En heel leuk je nieuwe aanwinsten.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Mooi Nancy !
Heerlijk weer wat nieuwe spullen !!!!!
Geniet ervan dit weekend !

groeten Ineke
Sarah zei…
Mooi kaartje! Hoe was het bij Elke?
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
leuke sketch, je kaartje is heel mooi geworden, leuk langwerpige stans heb je gebruikt en de bloem is echt een blikvanger,
groetjes,
Ans
Diana zei…
Wat een leuke kaart! en gefeliciteerd met je prijs!

Have a great day!
Diana
Diana's Creations
Hermien zei…
mooi kaartje voor de jarige Nancy

Groetjes Hermien
Veerle zei…
Heel mooi fleurig kaartje Nancy.
Groetjes, Veerle
Rosina zei…
Heel leuk dit verjaardagskaartje Nancy...leuke stans erop ...en heen fijn knutselweekend gewenst
groetjes Rosina
Nelleke zei…
Uwat een lei
Uk en fris kaartje met een schitterende bloem. Leuk he die prijsjes. Geniet van je spullen. Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Ha Nancy! Wat een Mooie kaart! Die bloem is top! Het is alsof ik mezelf hoor. Hier ook erg druk, maar vooral thuis en in combinatie met werk. Dit weekend lekker vrij. Die knutselmomentjes, wat kun je daar van genieten hè? Even helemaal tot rust komen en ontspannen! Doen hoor!
Groetjes,
GerJanne
karien zei…
Prachtige kaart Nancy die bloem vind ik erg mooi
Groetjes Karien
AO Creations zei…
Super cute!!! Thank you for joining us at Paper Play Sketches, good luck!!! Amy DT
Lori zei…
This is such a pretty card! Love the colors and that flower! Thanks so much for sharing with us at Paper Play Sketches! -Lori DT

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils