Elke donderdag een kerstkaartje # 2017/5

Bij 52 weeks to Christmas is het vandaag de laatste dag van de maandelijkse challenge.  Je kan je challenge-schets-kaartje nog linken tot vanavond 23u55.  Hopelijk doe je ook mee, het is een eenvoudige leuke schets die heel wat mogelijkheden biedt.  Inspiratie vind je alvast hier en hierEn hieronder ook natuurlijk...



Ik gebruikte nu eens geen digi's maar ging aan de slag met vilten figuurtjes.  Oorspronkelijk was ik van plan om met kleine houten figuurtjes te werken, ze lagen al klaar samen met een leuk blokje kerstpapier, maar dan zag ik dinsdag de mooie kleurenchallenge bij City Crafter Challengeblog en maakte dus uiteindelijk iets anders dan ik eerst in gedachten had...



En ja, zoals je leest ben ik wat laat (woensdagmorgen) aan de slag gegaan voor mijn kaartje, ik heb eigenlijk een hele week niet geknutseld.  Ik heb het nog altijd zo druk op het werk dat ik 's avonds vaak gewoon in mijn zetel plof en we waren het voorbije weekend ook niet thuis, en al heb ik in Doe@ding wel wat aankopen gedaan, ik heb niet geknutseld in het vakantiehuisje in Zuytland Buiten in Simonshaven.  Veel te veel genoten van het mooie domein, veel rondgewandeld, wij twee samen met mijn pa en zijn schattige mops Rosie (onze jongste bleef aan de wifi plakken...), en dus ook naar Spijkenisse geweest naar de hobbygrot van Ali Baba, op koffievisite geweest bij een clubvriendin,  ...  Het was zaaaaaalig, ik heb echt genoten van de rust daar!

Gebruikte materialen:
Vilten figuurtjes: Craft Sensations
DP: DécoTime
Banner: Marianne Design LR0187
vierkante mal met en zonder stiksteekjes: CreaNestLies XXL

Maar om het toch niet te verleren heb ik voor vandaag nog een tweede kaartje gemaakt.  Dat was eigenlijk niet de bedoeling, maar het zit zo: ik had onlangs een bestelling gedaan in China.  Ik zag her en der zulke leuke mallen passeren, en heb me er ook eens aan gewaagd.  Gistermiddag zaten de eerste twee in de brievenbus.  Toevallig net eentje dat best wel paste bij deze challenge.  Tja, dan moest ik toch snel nog even naar mijn knutselplekje.  Het werd een supereenvoudig kaartje, gewoon een combi van effen en dessinpapier, om eens te testen of de mal goed snijdt (ja dus)...

 
Gebruikte materialen:
Wonderful Christmas Design Pad: Craft Sensations
Tekststempel: Wintermemories van Studio Light
Chinese snijmal

Fijn dat je op blogbezoek kwam,
lief als je de tijd neemt om een reactie achter te laten,
ik lees die altijd met veel plezier!  Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy
Challenges en zo (met het eerste kaartje):
52 weeks to Christmas
City Crafter Challenge: # 347 Colour Splash
CHCC: # 318

Reacties

Danielle zei…
Erg leuke kaart voor het CCCB Nancy!! Heel mooi gedaan. De mal uit China heb ik ook, en afgelopen jaar voor kerst gebruikt met de houten figuurtjes in de vierkantjes. Wilde ik nu eigenlijk nog doen voor 52 weeks for Christmas (vanavond, als er nog fut over is) maar is nu niet meer zo origineel. Jouw kaartje is super!!
Je@net zei…
Fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie, Nancy.
En wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Leuke nieuwe mal ook!
Jantine zei…
Heel leuke kaarten, Nancy. Fijn dat je toch nog tijd vond om iets te maken, met al die drukte op het werk! En zo'n weekendje weg is ook heerlijk.
Groetjes
Jantine
Rosina zei…
Wat fijn dat je zo genoten hebt van je weekendje weg nancy, en dan nog heerlijk gewinkeld bij Doe@ding...je kan je geen beter weekendje voorstellen.
En je kaartjes zijn ook super mooi gemaakt...
een hele mooie stans is dat die je uit China heb gekregen...

groetjes en en fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC
Diny zei…
Wat heb jij een super leuk weekend gehad Nancy....je geniet nog na! Ook je kaartjes zijn prachtig en leuk dat de bestelling uit China is aangekomen. Hoeveel tijd was er tussen bestelling en aflevering,....ik heb n.l. ook iets besteld....maar heb nog niets thuis gekregen.
Groetjes Diny
Monique zei…
Wat heb je lekker genoten van je weekendje weg. Heerlijk even ontspannen. Je hebt ook 2 hele mooie kaartjes gemaakt. Wij knijpen er volgende week donderdag 2 dagen er tussen uit. Kan ik me al op verheugen.
Fijne dag, liefs Monique
Eri zei…
Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met de sketch, en toch zo verschillend.
Groetjes, Eri
Je hebt de sketch heel leuk uitgewerkt Nancy en die mal uit China komt inderdaad goed van pas zo!
groetjes, Caroline
Wat leuk om te lezen dat je heerlijk genoten hebt van je weekendje weg. Toch nog snel even een mooi kaartje gemaakt! Groetjes Petra
Sarah zei…
Wat een mooie kaartjes!!! Leuk!
Jij had een fijn weekend!
Bep zei…
Hoi Nancy,

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt met de schets en de gave mal uit China komt goed van pas.

Gr...Bep (DT 52WTC)
Het zijn mooie en leuke kerstkaarten Nancy!
groetjes Anita
Anoniem zei…
Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Nancy zei…
Hey Nancy,

Zo te zien heb jij wel een héél leuk weekend achter de rug... En bovenop is jouw kaart toch nog op tijd klaar geraakt... Mooie kaart trouwens, hou wel van dat grijs/witte voor de winter...

De kaart op mijn blog is helemaal gestempeld, dus ook de achtergrond... Vond wel dat de stempels inderdaad mooi matchten... En heb ze allebei met dezelfde embossing bewerkt, vandaar dat het hele plaatje past...

Liefs,
Nancy
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
2 hele mooie kaarten heb je gemaakt, leuke stans uit China en ja, ze snijden perfect..Fijn dat je zo genoten hebt, lekker om even weg te zijn,
groetjes,
Ans
Margreet zei…
Leuk ekaarten, Nancy....en die Chinese snijmal kwam nu wel heel goed van pas!
Zo te lezen heb je een heerlijk weekend gehad...daar knap je lekker van op, toch? Kun je er weer even tegen!
Mag ik vragen waar in Zwitserland jij gekuurd hebt? Wij gaan naar Davos.
En antwoord op je vraag over hachee: stoofgerecht op basis van rundvlees, veel uien, laurier en kruidnagel. Heel lang laten sudderen....heerlijk met gebakken aardappeltjes en sommigen eten er nog rode kool bij.
xxx Margreet
Valerija zei…
Gorgeous cards and great take on the sketch.
Valerija xx
Wat is je kaartje leuk Nancy!! Hele leuke figuurtjes ook!
Leuk dat je meedoet bij 52WTC!
Kerst-groetjes, Yvonne
Nicolette zei…
Kijk maar uit hoor, bestellen in China werkt verslavend, hihi. Mooie mallen voor weinig geld. Je kaarten zijn erg mooi. En leuk om te lezen dat je een fijn weekend hebt gehad.
Groetjes Nicolette
Suzan zei…
Prachtig kerstkaartje Nancy!
Groetjes Suzan
!neke zei…
Heerlijk zo'n weekend !!!!!
Je kan ook niet altijd aan de knutsel zijn !!!!!
Maar je kaarten weer top !
Hoi Nancy ,
Wat leuk zo een weekendje weg he .. Ik ga ook zo graag naar Nederland
Wat een schitterende kaartjes Nancy ! Heel mooie mal .
Groetjes Doris
Margo zei…
Leuke kaartjes zeg ! Ik ben echt fan van die schattige kleine sneeuwman op de eerste ! Zo'n lieverdje !
Leuke kaarten Nancy. Ik was zaterdag ook even bij Doe@ding, leuke winkel he?!

Groetjes,
Patricia
Wat een mooie kaarten heb je toch nog gemaakt Nancy. Die eerste ben ik helemaal weg van, hij oogt zo rustig in die kleurencombinatie en die lieve vilten figuurtjes.
Mooie stans heb je uit China, ik lees er bij steeds meer mensen over :)
Fijn dat je zo genoten hebt op vakantie, ook lekker nagenieten.
Lieve groetjes Miranda
Stella zei…
Ali uit China heeft overal fans:) Wat een supergave stans!
En een prachtig kaartje voor onze challenge; dank je wel voor het meedoen bij CCCB!
Ros Crawford zei…
Lovely card for our challenge!! Thanks so much for playing along at CCCB!!
Marijke zei…
Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt van de sketch. Super dat je ook stansjes hebt besteld in China. Het leuke is dat er iedere dag wat binnen komt. Groetjes Marijke.
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
ANJA 3D zei…
2 prachtige kerstkaarten, Nancy
Met mooie kleuren en details.
Groetjes, anja
Angelique zei…
Prachtige kerstkaarten, zeker de kleurencombinatie van de eerste is erg mooi. Leuk dat je gelijk aan de slag kon met je nieuwe mallen en ze goed werkten, heb de stap nog niet durven wagen.
lieve groetjes Angelique
cotnob zei…
Two beautiful cards Nancy, I especially like the first one - lovely colours.
Have a lovely weekend.
Pauline - Crafting with Cotnob
x
Marina zei…
Love that grid design - it looks great in the different colourways.Thanks for joining in at City Crafter.
Nota Bene zei…
Goed dat je zo'n fijn weekend gehad hebt. Je kaarten zijn allebei heel tof. Wat ben jij toch altijd productief...
Groetjes, Nele
Petra L zei…
Prachtige kaarten!

Lieve groet,Petra
Very creative card, thanks for joining us at CCC.
creative lady zei…
Cute card, love all the elements you added. Thanks for playing along with Christmas Card Challenges.
Zw@@n zei…
Leuke kaarten, Nancy. De eerste heeft mijn voorkeur, mooie kleurencombo en figuurtjes. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma
Suze zei…
Both cards are lovely Nancy. I do love that first one. Thank you for joining in the challenge at CHNC Extra for February.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils