Don't dream your life...

Ook vandaag heb ik een schetskaartje om te tonen.  
Deze tekststempel vond ik altijd al heel mooi, maar had ik nooit kunnen kopen, die leek overal uitverkocht.  En net nu we thuis op het punt staan om voor onze grote droom te gaan, zag ik deze stempel in de webshop van CreaPaleis.  Schitterend toch!
Donderdag ontvangen, dus moest er hier snel een kaartje mee gemaakt worden!  Het staat hier nu op de kast, als aanmoediging en bevestiging ...


Gebruikte materialen:
Dessinpapier: Avec
Tekststempel: Marianne Design CS0902
Cirkel met stiksteekjes: Marianne Design CR1360
Cirkel met puntjes: AliExpress
Banner: Joy/Noor 6002/0386
roosjesbedel: Wibra


Tof dat je op blogbezoek kwam,
lief als je de tijd neemt om een reactie achter te laten,
ik kan echt genieten van deze berichtjes!  Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy


Challenges en zo:
Atlantic Hearts Challenge: # 198
Wordart Wednesday: # 268-269







Reacties

Diana zei…
Goedemorgen,
Zeker een hele mooie tekststempel!
Kaart is erg mooi geworden

Have a great day!
Diana
Diana's Creations
Je@net zei…
Mooie tekststempel en een leuke uitwerking van de sketch, Nancy!
mooi kaartje is het geworden !
grtjs,martina
x
Crealientje zei…
Mooie kaart Nancy,
Prachtige tekst! Sketch komt mooi uit.
Ik moet bij zo'n tekst als deze,dan altijd aan de tekenfilm van Disney denken: UP.
Misschien ken je de film! Dan weet je wat ik bedoel en past de tekst precies.
Ben wel een beetje benieuwd wat dan je droom is?
Groetjes en fijne zondag, Crealientje.
Wat fijn voor je dat je de stempel uiteindelijk te pakken hebt. Mooi kaartje heb je gemaakt. Ik word nu wel een beetje nieuwsgierig naar je droom...! Groetjes Petra
Valerija zei…
What a gorgeous card. I love the sentiment.
Valerija xx
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy.
Fijne zondag verder.
Sarah zei…
Mooi Nancy! Wat die droom is zullen we wel horen zeker! Succes!
Petra L zei…
Wat een superleuke en lieve aanmoedingingskaart Nancy.

Lieve groet,Petra
!neke zei…
Super leuk !
Gave tekst ook !
Groeten Ineke
karin zei…
Leuk kaartje Nancy.
groetjes,
Karin
carla zei…
Een mooie tekst en mooie kaart meegemaakt.
Groetjes,
Carla
lenywim35 zei…
Ware tekst. Heel mooi. Laat dromen zelf uitkomen.
Ben je te oud, dan ben je te laat. grts leny w
Nota Bene zei…
Wat een prachtige kaart! En is het mogelijk dat ik kan weten wat jullie grote droom is? Als het dat is, ben ik alvast een beetje jaloers...
Groetjes, Nele
Christine zei…
Prachtige tekst! Zeker een heel positieve aannmoediging. Zo komen dromen zeker uit.
Mooie kleuren en leuke scetch.
Larissa zei…
Mooie tekst en een prachtig kaartje.
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart met een hele mooie tekst,
ben dan ook wel benieuwd naar jullie droom..
groetjes,
Ans
Nicolette zei…
Leuke sketch en mooie tekststempel Nancy.
Groetjes Nicolette
Monique zei…
De tekst is zeker prachtig. Ik heb hem ook ;-)
De kaart die je er mee hebt gemaakt vind ik ook heel mooi!
Alleen maak je me nu wel heel nieuwschierig naar jullie droom.
Lieve groetjes Monique
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart en een hele mooie tekst
Groetjes,Anja
Karla zei…
Super mooie kaart Nancy en de tekst is ook prachtig.

Groetjes Karla
Diny zei…
De stempel is prachtig....en wat heb je er een leuke kaart mee gemaakt Nancy!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Welke droom?? Heb ik een berichtje gemist waarin je het vertelde? Hoe dan ook, je kaartje is echt supermooi! Die stempel heb ik ook en hij is zo mooi!
Groetjes,
GerJanne
Brandi zei…
Stunning! I love it! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC)!

Brandi R
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca
Lisa zei…
Love it! Beautiful! Thanks so much for playing along with Atlantic hearts!
Wow, you really gave your card a lot of texture...almost looks like material instead of paper and love the sentiment...great job. Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts.
Epie zei…
Wat een leuke sketchkaart Nancy ,
Mooie tekst voor een spannende droom !!
Groetjes Epie
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje Nancy...met een een geweldige tekst erop ..PRACHTIG!!!
groetjes Rosina
Gorgeous!! Love the sentiment! Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge.
Angelique zei…
Heerlijk dat je deze stempel toch uiteindelijk te pakken kreeg. Leuk om er een mooie kaart mee te maken en op de kast te zetten om je aan je droom te herinneren. Ik hoop dat dit allemaal gaat lukken.
Ik heb het geld voor de workshop overgemaakt, dus we kunnen saampjes aan de knutsel.
lieve groetjes Angelique
Tina Z. zei…
I love your sentiment and design is just perfect.

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils