Creative Sketchy Girls # 7

We zijn de 20ste van de maand, tijd voor een nieuwe challenge bij Creative Sketchy Girls.

Het recept: 
een maandelijkse schets, 
telkens op de 20ste van de maand  
als thema altijd 'Anything goes',
dus :
wat houdt je tegen om mee te spelen!  
Je hebt tijd tot de 15de jnauari
om je schetskaartje te plaatsen!  

Veel succes!

Wij mochten aan de slag met een digi van onze sponsors.  Ik kreeg de digi Winter Time - Octavia Frosted Winter van Polka Doodles om in te kleuren.  Een toffe digi voor in deze eindejaarsperiode!  Ik kleurde in met mijn Spectrum Noirmarkers, hier en daar ook wat Wink of Stella voor een feestelijk effect.

Een schets weer van Lisbeth, eentje met veel laagjes deze keer, leuk als je dan een blokje kan gebruiken met allemaal bijpassende kleurtjes!


Ik koos voor het blokje La Provence van Marianne Design.  De gearsklok van Noor vond ik er wel mooi bij passen, ook op de strik nog een klokbrad verwerkt, kwestie van goed te weten wanneer 2016 overgaat in 2017...

  

Gebruikte materialen:
Digi  Wintertime - Octavia Frosted Winter
 DP La Provence: Marianne Design 
Gears: Noor 6002/0634
20/17: Advent Calendar - MemoryBox
Brad: DécoTime

Ik hoop dat velen van jullie aan 'onze' challenge zullen deelnemen!
Ik ben benieuwd naar je creatie!

Welkom Erica als nieuwe volgster van mijn blogje!

Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat. Ik lees die altijd met veel plezier!
Dankjewel!

Crealieve groetjes 
Nancy

Reacties

Nicolette zei…
Leuke sketch en hele mooie kaart Nancy. Ik heb je gisteravond een mailtje gestuurd...
Lieve groetjes Nicolette
Marja zei…
Leuke kaart heb je van de sketch gemaakt Nancy!
Digi heel mooi ingekleurd.
Groetjes Marja.
Margo zei…
Wat een mooie kaart Nancy ! Erg leuke digi ! je hebt mooie kleuren gebruikt !
Eri zei…
Mooie kaart, en leuk al die verschillende klokken die je hebt gebruikt.
Groetjes, Eri
carla zei…
Een super knappe kaart heb je gemaakt Nancy.
Mooie sketch en een hele leuke digi.
Groetjes,
Carla
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart heb je gemaakt Nancy,
leuk om het thema klokken overal terug te laten komen, mooi zijn de cijfers!
groetjes,
Ans
!neke zei…
Hele mooie Nancy !!!!
Judith zei…
Hele mooi sketsh geworden...
Liefs Judith
Je@net zei…
Leuke kaart met deze sketch gemaakt, Nancy!
Misseke zei…
Prachtig kaartje heb je gemaakt met sketch Nancy - super gedaan.

Groetjes,
Misseke
Hermien zei…
Poeh dat zijn een heleboel laagjes die deze sketch laat zien Nancy...je voorbeeldkaartje ziet er prachtig uit.

groetjes Hermien
Marfien zei…
Leuk gedaan, het papier past wel bij deze digi. (ook dat is soms even zoeken) Mooi geheel Nancy
Diny zei…
Wat een leuk kaartje Nancy....je ziet er de sketch duidelijk in terug!
Groetjes Diny
Leuke kaart Nancy. De gears klok past goed bij de digi!
groetjes, Caroline
Erica ♥ zei…

Leuke sketch en je hebt
er een mooie kaart mee gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils