Liefs

Omdat ik in augustus winnaar was bij Stick it Down met mijn schetskaartje mocht ik deze maand gastdesigner zijn.  Vandaag kwam mijn kaartje op hun blog.

De voorgestelde schets vond ik super, maar eigenlijk toch niet zo makkelijk om uit te werken, hoe stempel je mooi rondom je afbeelding?  Ik probeerde eerst in de vorm van een ster  (donderdag kerstkaartjesdag weet je wel...), maar het wilde niet mooi lukken... 
Op de hobbybeurs in Mechelen stond Nellie Snellen een demo te geven met een speciaal setje acrylblokjes om  in een cirkelvorm te stempelen.  Interessant, ook de prijs, dus ben ik hiermee aan de slag gegaan voor dit kaartje!


Ik heb nog maar eens een van mijn lievelingsmallen van MD gebruikt, het meisje gestanst uit DP en op de cirkel op groen kraftpapier geplakt.  Errond 8 x 'liefs' gestempeld en dit alles gemat op dessinpapier. 

Gebruikte materialen:
Liefs: Precision Clear Stamp - Nellie Snellen
Precision Stamping Bloc - Nellie Snellen
Cirkel: MFD055 - Nellie Snellen
DP Magic Lantern: Joy Crafts 6011/0049
Silhouet Girl: Marianne Design LR0349
Fijn dat je op blogbezoek kwam, leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!  Dankjewel!

 

Crealieve groetjes
Nancy


Dit is de schets:


Reacties

Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje wat je met die sketch gemaakt heb Nancy...leuk die tekststempeltjes in het rond..ook het silhouettemeisje is supersss

groetjes Rosina
Rosina zei…
Heel mooi dit kaartje wat je met die sketch gemaakt heb Nancy...leuk die tekststempeltjes in het rond..ook het silhouettemeisje is supersss

groetjes Rosina
Karla zei…
Prachtig kaartje Nancy, ja rond stempelen is lastig maar het is goed gelukt.

Groetjes Karla
Een mooie kaart Nancy en het stempelen in het rond is prima gelukt.
Lieve groetjes Miranda
Valerija zei…
Beautiful card and interesting sketch.
Valerija xx
Eri zei…
Leuk kaartje! Wat leuk dat rond stempelen, dat is je goed gelukt!
Groetjes, Eri
Je@net zei…
Wat knap gedaan, Nancy. Leuke kaart heb je ervan gemaakt, joh!
Misseke zei…
Het ziet er super uit Nancy - mooi gedaan.
Groetjes,
Misseke
!neke zei…
Super goed gedaan!
Lijkt me niet makkelijk !
GerJanne zei…
Oh wat mooi! Ik heb die stempels ook. Misschien is het je opgevallen bij de kaart voor Jochem? Maar zo heb ik het nog niet geprobeerd, om de cirkel heen...tof idee, ga ik ook eens uitproberen. Ook je kerstkaartjes zijn heel mooi! Je gaat goed, ondanks (of dankzij??) de drukte?
Lieve groetjes,
GerJanne
Nicolette zei…
Wat leuk dat je gd mocht zijn . Je kaart is mooi en goed gelukt het ronde stempelen.
Groetjes Nicolette
Hetty zei…
Mooie kaart heb je gemaakt Nancy.
leuke uitdaging voor je om rond te stempelen.
De aanhouder wint ...
Groetjes Hetty
Syl(via) zei…
Het is een mooie kaart geworden in mooie kleuren. Gr. Syl(via)
Marja zei…
Leuk kaartje Nancy!....nu ik het hier zie besef ik me dat ik dat setje van Nellie Snellen hier ook nog ergens heb liggen haha.
Groetjes Marja.
mooi kaartje, leuk zo rondom gestempeld, niet makkelijk denk ik
grtjs,martina
x
Anoniem zei…
This is just stunning, Nancy. I love the silhouette. Very feminine! Thanks for being an awesome guest designer at Stick it Down!

Evelyn
hoi nancy,
kan je me even mailen ivm het kleurenkaartenteam aub ?
dank je,
grtjs,martina
Nota Bene zei…
Dit ziet er inderdaad niet makkelijk uit! Maar het is wel heel goed gelukt. Ook je kerstkaarten van gisteren zijn leuk - zo verschillend, maar zo heb je voor elk wat wils als je kaarten gaat versturen.
Groetjes, Nele
Petra L zei…
GESLAAGD als je mij vraagt. Superleuk en mooi opgelost :-)

Lieve groet, Petra

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils