Hartelijk gefeliciteerd

Soms heb je van die mallen die je echt wil hebben, en die dan toch in de kast blijven liggen.  Deze hartenmal is er zo eentje.  Ik vind die heel mooi, maar er zijn niet zoveel gelegenheden om die te gebruiken...
Nu mocht ik nog eens een kaartje maken voor een 50-jarig huwelijksjubileum, en daarvoor is die echt wel heel geschikt!


Ik had geen foto van het jubilerende paar, daarom heb ik het zwanenkoppel gebruikt,  symbolisch ook zo mooi natuurlijk!

Gebruikte materialen
alles van Marianne Design:
plaatje zwanen: Mattie's mooiste MB0158
DP Garden Party: PK9108
Anja's Filigraan Hart: LR0299 
Hartelijk gefeliciteerd: CR1319
50: CR1282 
Romantic Hearts pearls: CA3109

Fijn dat je op blogbezoek kwam,
altijd leuk als je een reactie achterlaat,
ik lees die altijd met heel veel plezier!  Dankjewel!
 
Crealieve groetjes 
Nancy

Challenges en zo:

Reacties

Lia zei…
Nancy wat heb je een mooie kaart gemaakt met deze prachtige mal! Super!!
Lia xx
Ja heel herkenbaar Nancy.
Je kaart is geweldig mooi! Ook met dit leuke plaatje erin.
Gr Anita
Eri zei…
Ik denk dat hier meer mensen last van hebben!
Het is een prachtige kaart geworden!
Groetjes, Eri
Hetty zei…
Mooie kaart heb je gemaakt met de mooie mal.
De zwanen komen er erg mooi op uit
Ik heb ook nog nieuwe mallen in de kast liggen ... Zonde toch.
Groetjes Hetty
Valerija zei…
Wonderful card. Love the image and heart die. Very beautiful and elegant.
Valerija xx
Nicolette zei…
Heel herkenbaar van die mal. Maar leuk dat je hem nu toch gebruikt hebt. Heel mooi Nancy.
Groetjes Nicolette
Scraptastisch zei…
Gelukkig is je mal weer eens gebruikten is toch echt heel erg mooi! Een prachtige kaart is het geworden!!!
xx Gerie
Nancy zei…
Hey Nancy,

Dat klopt, heb ook zo'n collectie in voorraad van wat ik echt wou en nog steeds niet gebruikt heb...
Deze staat nu niet direct op mijn verlanglijstje maar jij maakte er wel een mooie kaart mee!

Liefs,
Nancy
Ans Gilbert zei…
Bij mij ook zo Nancy, nog nooit gebruikt.
Je hebt een mooie en chique kaart gemaakt, leuk het zwanenpaar in het prachtige hart,
groetjes,
Ans
Sarah zei…
Jij maakte er een mooi kaartje met.
Bedankt voor je reactie! Ja ik geniet er echt van, het geeft me echt voldoening dat voorlezen. We zullen wel zien hoe het loopt... Eerst mijn gezin en dat is al heel wat ( jongste nog steeds thuis )en dan... dat zien we nog wel...xxx
Petra L zei…
Zo herkenbaar wat je schrijft. Ik heb zo ook een aantal mallen en ik kan je vertellen dat je er nu een pracht kaart mee gemaakt hebt :-)

Lieve groet, Petra
Wat een mooie stans is dit Nancy en je hebt er een mooie chique kaart mee gemaakt. Zeer geschikt voor een huwelijks-jubileum. Misschien kun je hem vaker gebruiken als je delen van de stans gebruikt of ergens onderuit laat piepen...het opengewerkte ruit-patroon is zo mooi.
Lieve groetjes Miranda
Irene zei…
Je hebt gelijk Nancy, ik betrap me daar ook wel eens op dat ik me laat meeslepen door schitterende voorbeelden maar in de praktijk kan ik er dan heel weinig mee dus nu let ik beter op hihi!! Maar gelukkig had jij nu wel een aanleiding om dit prachtige hart te gebruiken, verbluffend mooi resultaat!

xx Irene
Caroline zei…
Ik herken je "probleem". Maar gelukkig dat je voor zo'n kaart de mal hiervoor kon gebruiken. Ook het plaatje is erg mooi.
Groetjes Caroline
Dora zei…
ooo...dat heb ik ook. maar ook met stempels.
Je kaart is schitterend!!
Marja zei…
Hele mooie kaart Nancy...de mal is ook heel mooi om te gebruiken voor dit soort kaarten!
Zo heb ik deze mal ook gebruik hem niet vaak maar vind het nog steeds een hele mooie mal.
Groetjes Marja.
Je@net zei…
Wat een mooie kaart heb je met deze mal gemaakt, Nancy!
ANJA 3D zei…
Prachtige kaart. mooie kleuren en details heb je gebruikt.
Groetjes, Anja
Gina zei…
Prachtige kaart met dit zwanenkoppel ! Groetjes, Gina
Margo zei…
Ja zo'n mallen heb ik ook wel ligeen ... :) Wat fijn dat je er zo'n mooie kaart mee hebt gemaakt !
Groetjes
Margo
Het is inderdaad een prachtige mal! en soms heeft iets een grote heb gehalte en vandaag kwam hij goed van pas het is een mooie kaart geworden.
groetjes Anita
Prachtige kaart heb je gemaakt met deze mooie mal en plaatje .
Groetjes Doris
Misseke zei…
Prachtige kaart heb je ervan gemaakt Nancy - mooi gedaan met de hartman.
Groetjes,
Misseke
Nota Bene zei…
Wat een lieve kaart! De vorige trouwens ook; ik kan sinds een paar weken maar een paar keer per week een blogrondje maken, dus ik loop constant achter...
Groetjes, Nele
Rosina zei…
Een heel mooi en romantisch kaartje voor een gouden huwelijksjubileum Nancy...prachtig hart is dat en ook het mooie plaatje van die zwanen past er perfect bij...

groetjes Rosina
GerJanne zei…
Hoi Nancy,
Dat hebik ok hoor, dat je sommige mallen alleenverdiener speciale gelegenheden gebruikt. Maar dat geeft niet, als ze dan van pas komen heb je ze in elk geval, het is een hele mooie en romantisch kaartje.
Groetjes,
GerJanne
Nela zei…
Simply stunning!
Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
xx Nela
Artesania zei…
Tolle Karte ,sehr schön!Vielen Dank für deine Teilnahme bei der MD Kreadiva´s challenge in diesem Monat!
Liebe Grüße deine Gudrun

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils