Elke donderdag een kerstkaartje # 43

Deze week ben ik nog niet aan de knutsel geraakt.  Druk op het werk, nogal wat avondvergaderingen, supermoe en geen zin/inspiratie om aan een kaartje te beginnen... Zondag had ik gelukkig wel tijd om mijn KKT-kaartjes voor gisteren te maken. 

Gelukkig had ik voor vandaag nog een kerstkaartje in voorraad dat ik in september maakte op basis van een schets van Club Cards and More, ik zou immers niet graag mijn wekelijkse donderdag-kerstkaartjesdag-reeks moeten onderbreken...
Volgende week heb ik een weekje vakantie, hopelijk kan ik dan wat aan de knutsel...
Zaterdag ga ik naar Paperpassion, ik won een vrijkaartje bij CraftAddiction.  Ik kijk er al naar uit!  Ik hoop er veel nieuwe ideetjes te zien en inspiratie op te doen!




Mijn kerstkaartje nu, heel eenvoudig, wat papierlaagjes uit het mooie blokje Nordic Winter (combineert mooie met het kraft), een prachtig plaatje van Mattie, wat gestanste bomen en een besneeuwd hekje,  ...ik vind het prima zo.

Gebruikte materialen:
Van Marianne Design:
Cardtopper: CT1506
Cijfers: CR1282
Dennenbomen: Cr1287
Hek: CR1288
DP Nordic Winter : PK9128
Andere:
Kraft basiskaart: Action
Woodshape Happy: Leane Creatief

Wel heel tof deze week: ik werd winnaar bij de bloghop van Marianne Design.  Het is al een plezier om tijdens zo'n bloghop zoveel variaties te zien in het verwerken van dezelfde materialen, maar om dan nog in de prijzen te vallen, superleuk!


Fijn dat je weer op blogbezoek kwam,
lief als je een reactie achterlaat, ik lees de berichtjes altijd met veel plezier!  
Dankjewel!


Crealieve groetjes
Nancy


Challenges en zo:
CHCC: # 304: Use a sentiment


Reacties

Een prachtige kaart Nancy! Gefeliciteerd met je prijs.
groetjes, Caroline
Je@net zei…
Wat een mooie kerstkaart, Nancy.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!
Nicolette zei…
Wat tref jij het met die mooie prijzen. Heel leuk en veel plezier op de beurs. Je kaart is weer erg mooi. Fijne vakantie. Ik ben nu ook 2 weken vrij, zo heerlijk.
Groetjes Nicolette
Syl(via) zei…
Het is een hele mooie kerstkaart geworden Nancy. Gr. Syl(via)
Anoniem zei…
Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Sarah zei…
Mooi kaartje. Hopelijk kan je in de vakantie wat bijtanken!
Gefeliciteerd, dat verlicht het zware werk vast wel!! Xx
Eri zei…
Leuke kerstkaart! Gefeliciteerd met je blog hop prijs en vrijkaartje. Veel plezier daar!
Groetjes, Eri
Eri zei…
Leuke kerstkaart! Gefeliciteerd met je blog hop prijs en vrijkaartje. Veel plezier daar!
Groetjes, Eri
Marja zei…
Leuke kerstkaart Nancy!
Gefeliciteerd met je prijsjes ...ben benieuwd of het een leuke beurs is...wou er eigenlijk ook na toe maar denk dat het er niet in zit deze keer.
Groetjes Marja.
Epie zei…
Schitterende kaart Nancy en
Proficiat met je gewonnen prijs !!
Groetjes Epie
Prachtig Nancy!
Gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes van Ria
Prachtig Nancy!
Gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes van Ria
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
mooie, winterse kaart heb je gemaakt, leuk plaatje en de stansjes passen er perfect bij.
Leuk dat je de bloghop gewonnen hebt!
groetjes,
Ans
karien zei…
Een heel mooi winters kaartje heb je gemaakt
Groetjes Karien
Trijntje zei…
Hoi Nancy wat een mooie kaart Heel leuk afgewerkt met de mallen. Dit papier is er enig bij. Groeten Trijntje
!neke zei…
Mooie kaart !
En congrats !
Caroline zei…
Heel mooi kaartje en fijn dat je die al een poosje geleden had gemaakt, scheelt weer in de stress haha. Gefeliciteerd met je prijs bij de bloghop. ZO leuk! Geniet ervan.
Groetjes Caroline
marian zei…
Mooi kaartje hoor en een prettige vakantie gewenst.
Groetjes van Marian.
Petra L zei…
Leuke kaart en dat papier is ook erg mooi.
Nog gefeliciteerd met het winnen van de bloghop. Het is je gegund :-)

Lieve groet, Petra
Rosina zei…
Heel mooi dit kerstkaartje Nancy...prachtig zo in die zachte kleurtjes.en gefeliciteerd met het winnen van de bloghop en je vrijkaartje voor paperpassion...

groetjes Rosina
Margreet zei…
Prachtig kaartje Nancy....je bent lekker in de winning mood!! Ik ga zaterdag met mijn dochter naar de PaperPassion beurs...wie weet zie ik je daar...
xxx Margreet
Wat een leuk kaartje Nancy , zo zie je maar weer altijd handig om wat in voorraad te hebben. Mooi ook die hout achtergrond, het past bij de sfeervan het plaatje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid
marijke zei…
Mooi kaartje met mooie kleuren. Gelukkig had je nog een kaart in voorraad. Ik merk het zeker ook wel, soms te stuk om iets te knutselen. Groetjes Marijke.
Suzan zei…
Prachtig kaartje Nancy!!Ook nog gefeliciteerd met je prijs!
Groetjes Suzan
Hoi Nancy, ja soms komt het er gewoon niet zo van maar dat geeft helemaal niets het is tenslotte hobby. Je laat nu in elk geval een mooie kerst-/nieuwjaarskaart zien. Leuk dat besneeuwde hekje met boompjes onder het mooie plaatje. Gefeliciteerd met je gewonnen bloghop en veel plezier nij Paperpassion een zaterdag. Het is een hele nieuwe beurs, ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Lieve groetjes Miranda
Misseke zei…
Een pracht van een kerstkaart Nancy.
Superleuk staat je de bloghop hebt gewonnen.
Groetjes,
Misseke
ANJA 3D zei…
Prachtige kerstkaart met mooie kleuren en details
Groetjes, Anja
Nelleke zei…
Soms is ook niet meer nodig. leuk zo! Groetjes, Nelleke
Beautiful wintry card Nancy! Thanks for joining us with your beautiful creation at CHNC Extra! :)

~Marie B -DT
Marjan zei…
Erg mooie kaart, wat een mooi achtergrondpapiertje, daarop komen het plaatje en de besneeuwde boompjes/hekje erg goed uit, meer is niet nodig! Van harte met de prijs, altijd een opsteker!
Colien zei…
Heel mooi kaartje, prachtige kleurencombi! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas.
grtz.Colien
Nota Bene zei…
Mooie kaart! De kleuren zijn zo warm en de achtergrond met de boomstammen vind ik prachtig.
Groetjes, Nele
Nela zei…
Totally fabulous!
Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
Hugs Nela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils