Hoera

Gisteren was blogdinnetje Janneke jarig.  Ik kreeg van haar deze zomer een leuk verjaardagskaartje, en wou er haar natuurlijk ook eentje sturen.  Ik las dat ze het kaartje ondertussen ontvangen heeft.


Nog eens een Basikstempel...  Een roze bloemenboeketje... en dan maar verder gewerkt met zomerse felle kleurtjes. 
Eens een leuke variatie tussen de halloween-, herfst- en kerstkaartjes door!
Ik werd er alvast vrolijk van, ik hoop dat de jarige dit gevoel deelde!


Gebruikte materialen:
Basik: Thinking of you - Scrapberry's
ingekleurd met Spectum Noirstiften
Hoera: Tiny Words - Joy 6002/0442
Bloemenmallen: CreaLies
Blaadjes: Marianne Design CR1272
Dessinpapier: Studio Light PPSL10
Brad: DécoTime

Creatieve groetjes
Nancy

Challenge:
Cheerful skeches: november 2015

Reacties

Anoniem zei…
Lekker vrolijk met die kleurtjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Margo zei…
Wat een lief kaartje ! Daar was ze vast heel blij mee !
Groetjes
Margo
Petra L zei…
Wat een vrolijk en lief kaartje. Zo zomers de kleurtjes Nancy, erg mooi :-)
Marja zei…
Vrolijk kaartje Nancy
Groetjes Marja
Ans Gilbert zei…
de kleuren knallen er echt uit Nancy,
wat een leuke digi, je kaartje weer super afgewerkt,
groetjes,
Ans
carla zei…
Een hele leuke kaart en deze kleurtjes kunnen best het heel jaar rond.
'k Vind ook niet dat we gebonden moeten zijn aan het seizoen.
Leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze sketch van Cheerful Sketches.
Dankjewel voor je deelname aan onze challenge.
Groetjes,
Carla
Sarah zei…
Mooi kaartje Nancy !
Liefs Sarah
Irene zei…
Op Janneks blog zag ik je super vrolijke kaartje al pronken op de kast, enig Nancy!!

xx Irene
aussie aNNie zei…
Lovely card for your friend Nancy...bright and cheery.x
 { aNNie}

Je@net zei…
Wat een lief kaartje is dit. Vrolijke kleurtjes heb je gebruikt, Nancy!
Anoniem zei…
Ik werd meteen vrolijk toen ik dit kaartje zag Nancy en ik denk Janneke ook :) Super leuk verjaardagskaartje en de kat is zo grappig :) Inderdaad een leuke afwisseling door de herfst, Halloween en kerstkaarten door :)
Lieve groetjes Chantal
!neke zei…
Super vrolijke kaartje!
Nou zeg, ik heb je eindelijk gevonden!
Als ik je aantikte kwam ik steeds op Google plus.
Maar nu ben ik eindelijk je nieuwe volger!
Super leuk!
deze verjaardagskaart staat hier mooi te pronken hoor Nany!
Ik wil je nogmaals bedanken voor deze prachtige kaart.

Groetjes Janneke
Rosina zei…
Heel mooi verjaardagskaartje heb je voor Janneke gemaakt Nancy...ik zag die zojuist ook op haar blog staan...zal ze zeker leuk gevonden hebben...

groetjes en een fijn weekend
Rosina
Diny zei…
Wat een vrolijk kaartje heb je voor Janneke gemaakt Nancy....leuk!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Oh wat een heerlijk fris en vrolijk kaartje heb je voor Janneke gemaakt!
Het ziet er top uit!
Groetjes,
GerJanne
Angelique zei…
Wat een leuke, vrolijke kaart heb je voor Janneke gemaakt. En verjaardagskaarten blijven we ook nodig hebben. Je vorige kaart was ook heel mooi maar snap wel wat je bedoeld. Ik hou er gewoon rekening mee dat ik woensdag weg moet, probeer dan van te voren rustig aan te doen. Dus dat moet gaan lukken, hihi ben wel aan nerveus om er te komen, is toch een grote stad.
lieve groetjes Angelique
Bernadet zei…
Wat een superleuke kaart Nancy.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches
Bernadet
*Cheerful Sketches DT*
roelie zei…
lief vrolijk kaartje nancy

gr roelie
Creaine zei…
Wat super leuk!! Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches. Succes!!
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/
Engelchen zei…
wat een lief kaartje.
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
Groetjes Geesje (DT)
Marjoleine zei…
Wat een leuke kaart Nancy!
Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

Groetjes,
Marjoleine (DT)
Margreet zei…
Wat een vrolijk kaartje, Nancy!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils