Wishing you a 'Beary' Merry Christmas

Donderdag vandaag, dus weer een kerstkaartje...
Een collega verklaarde me deze week zowat gek toen hij hoorde dat ik elke week een kerstkaartje maak, maar gek zijn is voor mij gezond (kaartjes maken vind ik erg rustgevend, en zal eind dit jaar dubbel rustgevend zijn, want dan moet ik niet meer 'stressen' om genoeg kaartjes te hebben...)!

Onlangs mocht ik een aantal digi's kiezen bij Bugaboo Digi Stamps en nu ben ik er mee aan de slag gegaan.  Ik heb ze wel klein geprint omdat ik de schets van Knutsels en Kadootjes wou gebruiken, vond die zo leuk met de rondjes...



Gebruikte materialen:
Digi's: Bugaboo Digi Stamps (gekleurd met Spectrum Noirs en Graphics)
Ronde en vierkante mallen: Crea Nest Lies XXL 7, 8 & 21 
Dessinpapier: Cosy Christmas - Marianne Design PK9086
Embossingmal sneeuwsterren: Leanne Creatief
labelpons: Artemio
Sterrengaatjespons: Fiskars


Wie van jullie gaat vrijdag 28 of zaterdag 29 augustus naar Den Bosch, Knotsgekke Kaartendagen?
Ik hoop er blog-bekenden tegen te komen!  De vraag is alleen:
hoe herkennen we mekaar van die superkleine fotootjes hé...

 Creatieve groetjes
Nancy


Challenges en Kerstblogs:

Reacties

Anoniem zei…
Zo leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Je@net zei…
Ooooh...wat een schattig kaartje, Nancy. Super leuke uitwerking van de sketch!
Tanja zei…
the cute little bear is just adorable - thanks for playing along at the 52 CCT
Ans Gilbert zei…
wat een superleuke kerstkaart, erg leuk met de kleine digi's
groetjes,
Ans
Karla zei…
Wat een superleuk kaartje Nancy, hele leuke beertjes.
Ach we zijn allemaal een beetje gek met onze kerstkaartjes in de zomer, leuk toch.

Groetjes Karla
Petra L zei…
Leuke creatie en ook een leuke challenge. Ik heb ook een kaartje gemaakt met deze opstelling want ook ik vond de indeling erg leuk ;-)

Ik ga niet naar de knotsgekke dagen in Den Bosch. Mogelijk zijn we dan met ons campertje op pad ;-)

Ik wens je in ieder geval erg veel plezier en wie weet zie je meer mensen/volgers van hier dan je denkt.

Lieve groet, Petra L
wat een schitterend mooi kaartje
leuk hoe je de schets hebt gebruikt met die kleine digi's
ik ga niet naar de KGKD maar hoop dat je toch veel bekenden tegenkomt, heel veel plezier.

groetjes anneke
Rosina zei…
Heel mooi kaartje Nancy....wat een super lieve bugaboostempeltjes je heb de sketch heel leuk gebruikt...geweldig gedaan met die rondjes...Ik ga wel naar Den Bosch vermoedelijk zaterdag ...maar dan wel met de kleindochters...die kunnen dan workshopjes doen terwijl oma kijkt en shopt ...

groetjes Rosina
carla zei…
Je kerstkaart ziet er fantastisch uit.
Zo leuk met die 3 verschillende plaatjes van kerstbeertjes.
Super knap gemaakt naar deze leuke sketch.
Je hebt dat weer goed gedaan.
Groetjes,
Carla
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een geweldig leuke kerstkaart! De beertjes zijn zo lief en heel mooi ingekleurd! Ik begrijp dat mensen het gek kunnen vinden om kerstkaarten te maken in de zomer, maar als je alle kerstkaarten zelf maakt en veel mensen hebt om de kaarten naar toe te sturen, is het niet gek hihi. Het scheelt inderdaad zoveel stress in december en je blijft plezier houden in kerstkaartjes maken :) Ik ga samen met Hetty op 29 augustus naar de Knotsgekke Kaartendagen :) Het lijkt mij zo leuk om jou in het echie te ontmoeten! Volgens mij heb je Hetty gezien in het echt op een Clubdag? Dan kunnen we elkaar niet mislopen als je ook op zaterdag gaat ;)
Lieve groetjes Chantal
Janine zei…
Leuke kaart, schattige beertjes!
Groetjes, Janine
DT-lid 52WTC
http://janinescreaties.blogspot.nl/
Sarah zei…
Je hebt de schets van K en K tof verwerkt tot een kerstkaartje !
liefs * Sarah *
Misseke zei…
Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Nancy - superleuk gedaan met deze sketch en de digitjes - ik vind hem helemaal toppie!
Groetjes,
Misseke
vintagebyina zei…
Leuke kerstkaart met leuke beertjes.
Groetjes Ina
Diny zei…
Wat heb je leuke bugaboo stempeltjes gebruikt....en prachtig gecombineerd met de sketch van K+K.....kortom een prachtig kaartje Nancy!
Groetjes Diny
A lovely card with cute images. Rebecca x
Suzan zei…
Supermooi kaartje Nancy!! Is een leuke schets he?
Groetjes Suzan
Giny zei…
Mooi gedaan, Nancy.
Wat een schattige beertjes.En zo mooi gekleurd.

Lieve groet Giny
marian zei…
Een super leuke kaart en inderdaad, wij hebben straks geen stress aan het eind van het jaar.
Groetjes van Marian.
Bonnie zei…
These bears are adorable, Nancy! You've done a wonderful job of coloring them and I love that little double tag! Thanks for sharing them with us at Merry Monday!
Beccy zei…
Great Christmas card Nancy, I love the cute little bears you used. I also like the sentiment tag in the corner and the fabulous embossing in the background. Well done!
Cheers,
Beccy
Bunny zei…
I love your card. I have these images and love them. You did such a nice job. Love that embossing. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT
Hazel zei…
Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x
JoAnn zei…
Love those cute little bears. Your card is so pretty.
Zw@@n zei…
Wat een leuke en kleurrijke kaart, Nancy! Schattige keertjes en ze zijn erg mooi gekleurd. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma
Monique zei…
Wow! wat een leuke kaart heb je van de sketch gemaakt. Superleuke stempeltjes!
Ik ga niet naar Den Bosch. Mij te ver weg.
Gezellig dat je meedoet bij K&K.
Groetjes Monique
Super layout, really showcases those cute teddies! Thanks so much for playing along with 52CCT and I'm sorry I'm so late commenting! x
Aww - look at those darling bears! Wonderful card! Thanks so much for playing with us at Merry Monday!
Wat schattig met die kerstbeertjes, heel erg leuk gemaakt. Gezellig dat je mee doet met de challenge van K&K. Groetjes, Ingrid.
Leni zei…
Nancy , wat een schattig en lief kaartje heb je gemaakt ...........en de stempeltjes zijn super lief...........
groetjes Leni
Nelly zei…
Super leuke kaart.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

Groetjes Nelly
Suzan zei…
Gefeliciteerd Nancy met je prachtige kaartje!
Groetjes Suzan

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils