Hoera

Tijdens mijn vakantie was er bij Club Cards and More weer een hele leuke kaartenschets.  Daar ben ik nu mee aan de slag gegaan om er een vrouwelijk kaartje met kant van te maken voor de Scrap Cards Challenge.

In de Action had ik eens een stansblok gekocht met leuke kleurtjes, vooral beige, blauw en roze, vond die op het eerste gezicht wel mooi en misschien wel ok voor eeneen 'snel' kaartje, maar uiteindelijk heb ik er nog niets mee gemaakt:  te glitterig, teveel namaakkantboordjes en zo... Maar er zitten wel heel mooie papiertjes in om als achtergrond te gebruiken.  Hier nu dus zo'n papiertje uit gekozen en dan heb ik daar de overige materialen bij gezocht.


Ik hoop dat jullie het metalen roosje leuk vinden, want dat zal je in de toekomst nu en dan wel eens zien!  Na de workshop bij Elke vrijdag ben ik natuurlijk nog wat gaan shoppen in Antwerpen, zou te gek zijn om in Antwerpen te zijn en niet eens het toerke van de Meir en omstreken te doen!  In een winkeltje langs de Meir was er een totale uitverkoop, "4 stuks voor 10 euro".  Veel (véél te smalle) kledij, sandaaltjes, tassen, ... Ook sjaals (2 gevonden met leuke kleurtjes) en ook een rekje 'juweeltjes'.  Nu verdraag ik enkel zilver of goud, dus zeker niets voor mij, maar een aantal oorbellen vielen onmiddellijk in het oog, onder andere een paar met aan elke oorbel 9 dergelijke roosjes gemonteerd.  Die moesten natuurlijk in mijn mandje, ondertussen gedemonteerd en netjes in een klein schuifje... (Zal dit best niet vertellen tijdens het middagmaal op het werk of mijn collega verklaart me helemààl gek!).  Hieronder zie je het beter, mooi fijn hé!


Gebruikte materialen:
Plaatje: Romantic Pictures Vintage, Studio Light
Achtergrondpapier: Déco Time
Overig Dessinpapier: Winter Memories, Tilda/Panduro
Kleine ronde doily: Nellie Snellen
Doily : Joy/Noor Design 6002/0379
Vintage Border: Joy/Noor Design 6002/0366 
Pearl Butterflies: Marianne Design CA3117
Hoera: Joy 6002/0442
Vlinder: MemoryBox 98974

Creatieve groetjes
Nancy

Challenge:
Scr@p Cards Challenge: #76 - iets vrouwelijks met kant

Reacties

Anoniem zei…
Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Je@net zei…
Wat een mooie kaart, Nancy, en helemaal passend bij het thema!
Hoi Nancy,



Heel mooi kaartje en toffe kleuren. Super.

grtjs
Claudia
Hoi Nancy,



Heel mooi kaartje en toffe kleuren. Super.

grtjs
Claudia
Misseke zei…
Een pracht van een kaart is het geworden Nancy - superleuk gedaan.

Groetjes,
Misseke
Giny zei…
Prachtige kaart Nancy.
En je roosjes zien er super mooi uit!!
Ben benieuwd waar je ze nog meer in verwerkt.

Lieve groet Giny
carla zei…
Dit is een prachtig vintage kaartje geworden.
Leuk plaatje en hele mooie materialen.
Het scrappapier valt best heel goed mee en het roosje is een goede aankoop geweest. Gek hé, dat wij meteen beginnen te denken om het in een kaart te verwerken. Het staat er mooi bij en 't is weer eens iets nieuws.
Super gedaan Nancy.
En ja hoor, mijn schoondochter kan heel goed schilderen. Ze ziet heel nauw en 't moet er perfect uitzien.
Ze kan er echt veel tijd insteken.
Groetjes,
Carla
Heel erg mooi geworden Nancy
Liefs
Ilse
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een mooie vintagekaart! Het DP past er perfect bij en het kant is heel mooi :) Wat leuk dat metalen roosje! Heel leuk idee om de oorbellen te kopen om ermee te kunnen knutselen :) Ben benieuwd waar ik ze nog meer zal 'spoten' op jouw kaarten :)
Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
Lieve groetjes Chantal
DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt een prachtige vintagekaart gemaakt, wat een vondst de oorbel met mooie roosjes..
groetjes,
Ans
Diny zei…
Inderdaad....een super vonsdt van de oorbellen.....wij zien altijd overal wet wat in om te scappen nietwaar?
je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt Nancy....en vrouwelijk is het zeker!
Groetjes Diny
Hoi Nancy!
Heel goed gedaan om de oorbellen in je mandje te stoppen! Wij zien overal iets creatiefs in hè! Zie hoe prachtig het staat met een kanten strik!
Dank je wel voor het mee doen met je prachtige kaartje bij Scr@p-Cards!
Lieve groetjes van Gerie
Je hebt flink uitgepakt om deze kaart een vrouwelijke touch te geven Nancy!
Ik begrijp helemaal dat je die oorbellen in je mandje liet glijden hoor, wij creatievelingen zien overal wel iets bruikbaars in.
Bedankt voor je deelname bij Scr@p-Cards!

Groetjes Janneke
Danoesja zei…
Hoi Nancy
Dit is een prachtige vrouwelijke kaart, heel mooi fijntjes is het metalen roosje en ik kan me voorstellen dat je die niet kon laten hangen, het is een prachtig geheel.
Gezellig dat je meedoet bij het Scr@pCards challengeblog.
Lieve groetjes, Danoesja

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils