'n piepklein kaartje voor je!

Gisteren ben ik in Antwerpen bij Elke van Crafts & Things de zomerworkshop gaan volgen.  Altijd leuk om daar aan te slag te kunnen gaan, jammer dat dit heen en terug zowat 6 uur onderweg is met de trein ...

Het was een leuk kaartmodelletje, tof om te leren werken met de perfect layers (fantastisch om zo rondom gelijke randjes te snijden!)!

Dit is mijn resultaat.  Ik heb de binnenkaart netjes 'verstopt' achter de afbeelding, bij Elke waren ze verspringend verwerkt.


 De binnenkant:


Dank je wel voor jullie lieve reacties op mijn borduur- en kerstkaartje! 
Ik lees ze altijd met veel plezier!

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Je@net zei…
Je moest er wel wat voor over hebben, zeg...bijna 3 uur heen maar ook weer terug met de trein. Maar wel een erg leuke kaart geworden, Nancy!
Anoniem zei…
Inderdaad een tof kaartmodel, heb ik nog niet eerder gezien. Mooi gedaan!
Leuke winkel is dat hè Nancy, als wij in Antwerpen zijn wil ik ook altijd even bij Elke langs en dan ideeën opdoen van de creaties die zij op die lange tafel heeft uitgestald...heerlijk. Jammer dat je zo ver moet rijden met de trein maar als je een leuke dag hebt gehad en weer toffe ideeën op hebt gedaan is dat ook wel wat waard.
Deze kaart is heel mooi gemaakt, leuk dat model en de voorzijde is een beauty Nancy...
Lieve groetjes Miranda
carla zei…
Amai Nancy jij hebt daar veel voor over om bij Elke de workshop te gaan volgen. 6 uren trein dat is niet niks hé.
Voor mij is dat niet zo ver, maar met ons boerderijtje geraak ik daar zelfs nog niet.
Bijna beurs in Mechelen, ga je ook daar naartoe?
Ik moet het nog eens bekijken wanneer ik een gaatje vind, maar gaan doe ik zeker. De beste hobbybeurs van België mag ik niet missen.
Het kaartje dat je gemaakt hebt is wel een heel schoontje.
Leuke stempel is het ook. Ik moet er bij denken aan mijn zomerchallenge met al die envelopjes.
Heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla
Giny zei…
Leuk kaartje en een leuk modelletje!

Lieve groet Giny
Sarah zei…
Mooi ! Ik heb geluk , de winkel is vlakbij de school van de kinderen , alleen heb ik dan zo weinig tijd om te passeren . Maar na de vakantie ga ik er nog eens langs ! Liefs ☆ Sarah ☆
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een mooie kaart! Zo leuk hoe de envelopjes uit de brievenbus vallen :) Je hebt wel lang moeten reizen voor de workshop!!
Lieve groetjes Chantal
GerJanne zei…
Soms moet je er wat voor over hebben! En dat had je en je hebt een ontzettend leuke kaart gemaakt. De schaduw van de envelopjes is goed gelukt...
Mooi model ok!
Groetjes,
GerJanne
Super gedaan Nancy, echt een schattig kaartje
Liefs
Ilse

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils