Een bloemetje voor jou


Wat zijn die knipvellen van Mattie toch mooi, lekker romantisch, mooie kleurtjes, ...!
Voor dit kaartje heb ik de tekstmal en de mal van Petra uitgestanst uit roze parelmoerpapier en daarna bewerkt met Distress Inkt (Stormy Sky), vond dat blauwige wel mooi terugkomen in het plaatje. Dessinpapier er achter , een strik met lichtblauw en roze lint met witte stipjes, daartussen nog een stukje groen gesmokkeld...



Aan de binnenkant nog een roosje, blijft zo mooi in het thema...

Gebruikte materialen (alles Marianne Design) :
Plaatje: Mattie's mooiste MB0153
Een bloemetje voor jou CR1309
Rechthoekige/ovale mal: LR0351 
Roos: LR0294
Dessinpapier: Eline's Old Fashioned Nursery PB7031

Welkom ook aan mijn nieuwe volgster Marja!  
Leuk om mekaar te kunnen inspireren met onze creatie(fje)s !
 Creatieve groetjes
Nancy

Dit kaartje is mijn 2de deelname voor Marianne Design Kreadiva's (#12 - Alles geht)

Reacties

Je@net zei…
Wat een mooie romantische kaart, Nancy!
Hetty zei…
Super mooie kaart Nancy. De mooie mal en de mooie bloemen passen erg goed bij elkaar !!!!
Groetjes Hetty
Prachtige kaart en de tekststans vind ik ook heel mooi!
Petra L zei…
Oh Nancy...inderdaad..ik zie de stans ;-)
Hij is bij jou kaart ook wel heel erg mooi. Had je 'm ook bij Pipoos gekocht net als ik?

Hij is heel erg mooi!

Lieve groet, Petra L
Anoniem zei…
Romantisch!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Wat een prachtige sfeervolle kaart Nancy! Prachtige kleiuren
heb je bij elkaar uitgezocht, een toppertkje!
Fijne zondag, liefs Gerie
Ans Gilbert zei…
heel mooi romantisch kaartje met een schitterend plaatje,
groetjes,
Ans
carla zei…
Heel mooi Nancy.
Ik hou wel van dit soort romantische kaartjes.
Die mal is prachtig, had ik nog nooit eerder gezien.
Een knappe kaart, schitterend gemaakt.
Groetjes,
Carla
Karla zei…
Prachtige kaart Nancy.
Ik vind de knipvellen van Matty ook super.

Groetjes Karla
karin zei…
Lief kaartje Nancy.
groetjes,
Karin
Hoi,

Prachtige kaart.

grtjs
Claudia
Anoniem zei…
Wat een prachtige kaart Nancy! Het blauwe inkt komt inderdaad heel mooi tot zijn recht met het blauw van het plaatje en de bloemen zijn heel mooi! Ik vind het ook super romantisch :) Top gedaan!
Lieve groetjes Chantal
ANJA 3D zei…
Wat een schattig en prachtig kaartje. Ik vind hem helemaal top.
Groetjes, Anja
cotnob zei…
A beautiful card Nancy, such a gorgeous image and pretty pastel colours.
Pauline
x
Trijntje zei…
Hoi Nancy. Een prachtige kaart met deze superleuke mal. Ik ben helemaal weg van deze mal. Je kunt er al heel snel een prachtige kaart mee maken. Mooi plaatje erin en bijna klaar. Dit is ook zo'n geweldig plaatje. Groeten Trijntje
Nela zei…
Totally adorable!
Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
xx Nela

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils