Amsterdam, Paris, Copenhagen...

Ondertussen zijn we 'verhuisd' van Zweden naar Denemarken.  We zijn hier al voor de derde maal, het voelt als thuiskomen in dit vakantiehuisje.  Prachtig zicht op de Holbaeckfjord, zalig genieten is dat voor mij.
(Enige minpuntje is dat de wifi het meer niet dan wel doet!  Nu gelukkig wel...Gistermorgen een goed half uurtje, tegen zevenen weer niet meer, kon mijn kerstkaartje zelfs niet meer linken aan 52 weeks...)

Gisteravond na een uitstap met de overzetboot naar het eiland Oro heb ik me toch nog eens aan een kaartje gewaagd.  Tijdens de maaltijd hadden we wat zitten 'discussiëren' met onze tienerzoon over een volgende vakantiebestemming.  Onze vakantie-ideeën liggen mijlenver uiteen.  Geef hem zon en een zwembad en alles is fantastisch.  We deden dat een paar keer toen hij kleiner was, maar vinden daar zelf eigenlijk niets aan. Wij houden niet zo van grote resorts en massa's, vandaar onze voorliefde voor het Noorden, nooit zo druk en dit jaar toch ook superveel zon, lekker meegenomen...


Gebruikte materialen:
Clearstamp: Panduro
Ribbon: Do Crafts: Midnight blush
Cardstock en plakparels

Lief dat jullie blijven reageren op mijn kaartjes,
het is fijn om jullie lieve reacties te lezen! Dankjewel!

Creatieve groetjes
Nancy

Challenges:
Cards en Scrap Challengeblog : #242 zwart/wit en geel

Reacties

Anoniem zei…
Leuk zo'n tekstkaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat heerlijk dat jullie nu in Denemarken zitten! Het lijkt mij ook voelen als thuis komen als je er meerdere keren geweest bent :) Wel jammer dat je telkens zulk slecht wifi bereik hebt :( Dat is echt afkicken he? Ik houdt zelf ook niet van grote resorts en mensen massa's op vakantie. Dus ik begrijp heel goed dat jullie kiezen voor het noorden :) Vooral als het telkens zo goed bevalt :) Tieners zien dat vaak toch anders. Zwemmen, uitgaan en strand hangen vinden zij vaak het leukst. Jullie hebben wel mooi weer dus heeft hij toch een beetje zon hihi ;) Het kaartje dat je hebt gemaakt is heel leuk! Heel toepasselijk alle teksten van steden in de vakantie periode :)
Lieve groetjes Chantal
Rosina zei…
Prachtig kaartje Nancy...heel leuk die tekststempel van die wereldsteden...en de kleurencombinatie is ook heel mooi...
Fijn dat de vakantie voorspoedig verloopt ..ik wens je fijne dagen in Denemarken...

groetjes Rosina
Hoi Nancy,
Ik zie je genieten daar, het zijn prachtige landen! Als je tot rust wil komen en van de natuur wil genieten ben je daar aan het goede adres! Alles gaat ook zo relaxed daar hè! Mijn jongste zoon werkt en woont in Zweden, dus weet wat je bedoeld! Heerlijk vind ik het ook om daar te zijn!
En met je tiener zoon een bootje huren en tochtje maken is toch cool!
Geniet nog maar lekker daar en je stempel en gemaakte kaartje is enig!
Lieve groetjes van Gerie
Hoi Nancy,
Ik zie je genieten daar, het zijn prachtige landen! Als je tot rust wil komen en van de natuur wil genieten ben je daar aan het goede adres! Alles gaat ook zo relaxed daar hè! Mijn jongste zoon werkt en woont in Zweden, dus weet wat je bedoeld! Heerlijk vind ik het ook om daar te zijn!
En met je tiener zoon een bootje huren en tochtje maken is toch cool!
Geniet nog maar lekker daar en je stempel en gemaakte kaartje is enig!
Lieve groetjes van Gerie
Diny zei…
Wat ben jij nog heerlijk aan het genieten van je vakantie Nancy....leuk hoor!
Je kaartje voor Cards en Scrap is heel erg mooi. Ik zit zelf nog te dubben....hoe ga ik het doen....maar deze is werkelijk prachtig!
Groetjes en geniet nog van je vakantie,
Diny
Je@net zei…
Wat een leuke kaart, Nancy.
En nog maar lekker genieten van het mooie weer en je vakantie!
Marijke zei…
Een mooi kaartje en heerlijk zo te kunnen genieten van de rust en pracht van de Scandinavische landen. Veel plezier nog, groetjes Marijke.
karin zei…
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Noorderse landen, Noorwegen is prachtig,Denemarken hebben we ook al een paar keer gedaan, en wat dacht je van Schotland !
Je kaartje is ook heel leuk, mooi gemaakt.
groetjes,
Karin.
Ans Gilbert zei…
prachtig land Denemarken, mijn dochter gaat al een paar jaar met haar 4 honden daar naar toe..ze krijgt er geen genoeg van...
keuze genoeg op jouw kaartje, wat een leuke stempel, mooie kleuren bij elkaar,
groetjes,
Ans x
Nelleke zei…
Mooie kaart in stijl zeg,. Nog fijne dagen! Groetjes, Nelleke
Hetty zei…
Jullie hebben vast een super mooie vakantie, nog lekker van blijven genieten. En acht tienerzoons, hun tijd komt nog wel ....
Leuke kaart heb je gemaakt
Groetjes Hetty
Hoi Nancy,

Supertoffe kaart. Heel mooi en toffe kleuren.

grtjs
Claudia

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils