We vergeten je niet

Zo onwezenlijk... Donderdagnamiddag nog samen met zijn dochter gezellig aan de koffietafel bij 'papa Louis' thuis, honderduit babbelend!  Eind maart zou hij 89 worden, een fiere pa en opa!
Vrijdagmiddag een sms'je: 'papa Louis' is plots gestorven...

Ik was onlangs begonnen aan een kaartje voor het cheerful sketches challenge blog, wou hiervoor eens het mooie baroquepapier van Marianne Design gebruiken, had een mooie stempel die ik centraal wilde stellen, maar het wou me maar niet lukken, het embossingpoeder was ofwel te wit ofwel te bruinig in vergelijking met het wit van het papier... Aan de kant gelegd, tijd brengt soms wel eens raad...
Nu helaas ook, want uiteindelijk was het zo wel een mooie basis voor een condoleancekaartje. Tekststempel in plaats van een afbeelding, een zwarte vlinder (gebruik ik bijna altijd op rouwkaartjes) en een beige vergeet-me-nietje, gemat op zwart.



Ik hoop dat dit kaartje wat troost kan brengen bij de familie, vergeten zullen we hem zeker niet, daarvoor was hij een te fijne mens!

Gebruikte materialen:
  • dessinpapier: Baroque, Marianne Design PK 9119
  • Borderstans: Martha Stewart
  • Vergeet-me-nietje: Marianne Design CR1307
  • Isabella Butterfly, MemoryBox

Groetjes
Nancy





Reacties

Giny zei…
Gecondoleerd en sterkte.

Het heeft zo moeten zijn met je kaartje.
Dat hem moest wegleggen voor deze gelegenheid.

Groetjes Giny
Wil Frutsel zei…
Mooie kaart met een prachtige tekst. Deze kan voor meerdere doelen gebruikt worden!! Super!!!
xx Wilma
Anoniem zei…
Hoi Nancy wat een naar bericht! Het is zo raar he hoe een mens ineens uit het leven getrokken kan worden terwijl je diegene net nog hebt gezien. Gecondoleerd met het verlies van Papa Louis. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Ik vind het lastig om te zeggen (niet om je kaart hoor maar omdat het een condoleancekaartje. is) maar je kaart is prachtig! Mooie tekstempel met heel mooie woorden!

Groetjes Chantal
Creaine zei…
wow mooi, mooie tekst!! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. succes!!!
groetjes Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/
Gina zei…
Mijn deelneming met het plotse verlies van Papa Louis! Ik vind een rouwkaartje moeilijk om maken. Het jouwe is heel mooi geworden. Heel mooie tekst! Groetjes, Gina
Margo zei…
Een heel erg mooie kaart Nancy !
Maar wat een droevig bericht !
Veel sterkte !
Liefs
Margo
Engelchen zei…
Wat een prachtig kaartje met een toepasselijke tekst.
Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.

Groetjes en sterkte.
Geesje (DT)
Bernadet zei…
Prachtige kaart Nacy, al is de aanleiding minder.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!
Marjoleine zei…
Een prachtige rouwkaart! Dank je wel dat je meedoet met onze challenge op Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine
Marieke zei…
He wat een vervelend nieuws, des al niet te min een mooie rouwkaart, bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Groet,
Marieke
Margreet zei…
Wat een triest nieuws....maar de toepasselijke kaart vind ik heel mooi!
Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils