mijn wekelijkse kerstkaartje...

Tja, donderdag, kerstkaartendag... Ik blijf proberen om mee te doen, maar elke week is toch niet makkelijk...

Deze week heb ik een kaartje gemaakt op basis van een schets van Club Ik maak (Kerst)kaarten.

Ik was wat aan het snuffelen/zoeken tussen een aantal uitgeprinte internetplaatjes en daar zag ik haar, lief toch hé.  Passende papiertjes gezocht en aan de slag gegaan.

Gebruikte materialen:
  • dessinpapier (achtergrond met letters): Eline's Merry little Christmas, Marianne Design, PB7034
  • overige dessinpapier: North Country Collection, Prima Marketing
  • Lucca Ornament, MemoryBox 98659
  • Lovely gifts outline, Jacobi i.s.m.MemoryBox P203
  • Ijskristal, Marianne Design LR0327
Met dit kaartje doe ik mee aan 52 weeks to Christmas - week 10 .

Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

Anoniem zei…
Mooi!!!
Leuk dat je meedoet met 52W...

Creatieve groetjes, Gaby DT 52WTC
Wil Frutsel zei…
Prachtige kerstkaart Nancy, en je CASkaartje hieronder mag er ook wezen hoor!! xx Wilma
Rosina zei…
Het is weer een heel mooi kerstkaartje geworden Nancy...een super lief plaatje heb je bebruikt en daarbij die leuke accentjes ...een prachtig geheel

groetjes en nog een fijne donderdag
Rosina
Anoniem zei…
Heel leuke kerstkaart Nancy! Van harte gefeliciteerd met je winnende kaart op het MD Challenge Blog!!!! Dik verdiend :)
Groetjes Chantal
Erg leuke kaart Nancy.
Groetjes van Ilse
Trijntje zei…
Hoi Nancy.
Prachtig deze kaart .wat een supermooi plaatje en wat mooi gemaakt in deze kleuren. Top. Groeten Trijntje
Een prachtige kerstkaart!
Groetjes Tineke
Freubelmina zei…
Wat een prachtige kleuren heeft jou kaart,erg mooi geheel.
Lieve groetjes, Wilma
Wilma zei…
Wat een MOOI kerstkaartje is dit Nancy en LEUK dat je met 52-weeks to Christmas meedoet.
Liefs Wilma ☺☺☺
Yvonne zei…
Heel mooi, en wat een schattig plaatje.

Groetjes,
Yvonne.
ANJA 3D zei…
Prachtige kerstkaart , Nans. mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt
Groetjes, Anja
ANJA 3D zei…
Prachtige kerstkaart , Nans. mooie kleuren en prachtige details heb je gebruikt
Groetjes, Anja

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils