Je bent jarig !

Vandaag wordt Mandy van De Hobbydroom 24 jaar.  Haar kaartjes zijn altijd pareltjes ! Geen wonder dat deze jonge dame in het Design Team van Marianne Design zit!

Niet echt makkelijk om dan een kaartje te maken voor iemand waar je echt naar op kijkt (om haar prachtkaartjes en -creaties maar ook om haar creativiteit ondanks alles!).

Het is natuurlijk een kaartje geworden met veel materialen van Marianne Design, maar ik heb er  ook 2 van mijn lievelingsdiertjes die niet van Marianne Design zijn tussen gesmokkeld, vind je ze?


Ik heb zo'n sterk vermoeden ;) dat Mandy nogal gek is op roze, deze kleur kreeg dus de hoofdrol. 
Bij een verjaardag hoort natuurlijk een lekker gebakje. 
Het Vosje van Eline heb ik nog niet zo lang, het wou dringend ook eens op een kaart...  De dieren heb ik niet uit gewoon papier gemaakt, ik hou wel eens van een niet zo traditioneel materiaal: het vosje is gemaakt uit jutepapier, het lieve hondje uit kurk, echt leuk om eens mee te werken op een kaart...



Voor het 'grondoppervlak' van de easelkaart heb ik gewerkt met een embossingfolder en distressinkt om het geheel wat te laten oplichten.  Het bloemenknoopje op de 'a' van jarig helpt de kaart om recht te blijven staan...

Mandy heeft het kaartje ondertussen ontvangen - te vroeg - maar zo kan ze langer genieten van het verjaardagsgevoel... En ik heb ervan genoten dit kaartje te maken!


Gebruikte materialen:
  • Cupcake: MD LR0160
  • Letters; MD CR1281
  • Cijfers: MD CR1282
  • Lijstje: MD LR0268
  • Eline's vosje: MD COL1355
  • Ballonnen: MD PP1401
  • Dessinpapier: achtergrond: Eline's Vintage MD PB7019 - in lijstje: Eline's babies MD PB7025
  • Hondje: Crafters Companion
  • Lieveheersbeestje: Elisabeth Craft Design
  • Kaartvorm: Crea-Nest-Lies XXL3
  • Jute- en kurkpapier: Action
  • Embossingmal: Crafts Unlimited
Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

De hobbydroom zei…
Nou Nancy je maakt mij wel echt enorm verlegen hoor..! Ik ben net zo als jij en ik hoor ook maar gewoon een mens ;) . Maar je kaartje is schitterend! Zo ontzettend lief!! En hoe kom je erbij dat ik van roze houd?? haha. Helemaal goed! iedereen die je prachtige kaartje al heeft gezien is helemaal weg van je vosje uit jute :) dus zeker vaker doen! het geeft een super leuk effect!

Nogmaals hartstikke bedankt voor dit fantastische kaartje!
Liefs, de jarige job (oh nee. Mandy ;) )
Anoniem zei…
Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Hetty zei…
Wat een super leuke kaart Nancy. En je vos uit jute-papier, wat een gaaf idee !!!
Groetjes Hetty
Anoniem zei…
Ja Nancy wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Mandy !! Helemaal top met de diertjes van Eline, het hondje en het lieveheersbeestje :) En dan die prachtige roze kleuren!!! Echt TOP!
Groetjes Chantal
Rosina zei…
Wat een super mooi kaartje heb je voor Mandy gemaakt Nancy...zo mooi al die stansjes en dan die mooie roze kleur...daar zal Mandy zeker heel blij mee zijn...

groetjes Rosina
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Mandy, het hondje van kurk en het lieveheersbeestje zijn echt schattig,
liefs, Ans
Wil Frutsel zei…
Hoi Nancy, dit is een prachtig kaartje voor Mandy, daat is ze vast heel blij mee!! xx Wilma
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy
Super leuk idee met de vos
Margo zei…
Oh wat een leuke kaart !
Groetjes
Margo

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils