Hiep Hiep Hoera

Dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartjes!

Een 'persoonlijke' mannenverjaardagskaart maken vind ik toch altijd ietske moeilijker dan een verjaardagskaartje voor een vrouw.  Maar vandaag is mijn man jarig, daar hoort toch zeker een zelfgemaakt kaartje bij!

Als thema voor de kaart heb ik gekozen voor zijn hobby: geocaching.
De smartphone van Marianne Design heb ik bij deze omgetoverd tot GPS, op een stukje 'oude' landkaart (geprint van CD van Crafters Inspirations) een gepersonaliseerde geocachecode gestempeld (ra ra hoe oud/jong hij wordt...), ik denk dat hij dit wel leuk zal vinden... Voor de rest eenvoudig gehouden, het notitieblaadje hoorde er ook echt wel bij, hebben we tijdens het geocachen ook vaak nodig!



Misschien herken je de schets van het Cheerful Sketches Challengeblog nog, ik gebruikte die ook voor het rouwkaartje voor 'papa Louis'.

Gebruikte materialen:
  • notitieblaadje: Marianne Design COL1314
    bestempeld met Background Compass, Craft Emotions
  • Tire trackmal: Marianne Design DF3407
  • Smartphone: Marianne Design COL1359
  • Hiep hiep Hoera: Marianne Design COL1348
  • Dessinpapier:
    - Vintage Men: Marianne Design PK9116
    - Eline's Winter Pastels: Marianne Design PB7046
  • Letterstempels: Artemio
Met dit kaartje wil ik deelnemen aan:
Creatieve groetjes
Nancy

Reacties

martine zei…
Hoi Nancy
wat een schitterend kaartje
prachtig hoe je het kaartje opgebouwd hebt.............super knap gedaan
fijne zondag liefs van martine
Anoniem zei…
Ziet er lekker stoer uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Crea Ankie zei…
Super mooi Nancy
Gefeliciteerd met je Man
Fijne Zondag verder.
Anoniem zei…
Mooie, stoere kaart heb je gemaakt voor je mannetje Nancy! Van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag!!!! Volgens mij is hij vandaag 52 geworden :)
Lieve groetjes Chantal
Carol zei…
A great card Nancy with an unusual sentiment. Thank you for joining in and Happy Birthday to your husband.
Carol xx
CD Sunday DT
sue-b zei…
Great Male card, love the layout, Thanks for joining us at CD Sunday.
sue-b DT x
Giny zei…
Gefeliciteerd met je man, Nancy
En je kaartjes voor hem is super!!

Lieve groet Giny
Marijke zei…
Wat een mooie en stoere mannenkaart!! Alles past zo mooi bij elkaar.
Gezellig dat je meedoet bij Cards and Scrap.

Groetjes,
Marijke
Wynn zei…
This is a great male card. I always find these very difficult but you've done a great job with this one. Thank you for joining us at CD Sunday Wynn DT
Ans Gilbert zei…
Hoi Nancy,
van harte gefeliciteerd met de jarige, wat heb je een leuke kaart voor hem gemaakt, ik vind die tire tracks ook zĂł leuk om te gebruiken,
liefs Ans
Rosina zei…

Gefeliciteerd met de verjaardag van je man Nancy...en je heb een hele leuke kaart voor hem gemaakt....

groetjes Rosina
starcyl zei…
What an unusual sentiment but it does work. thanks for sharing your card with us at CD Sunday.
Jenny x
CD Sunday DT
Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Wat heb je een leuke kaart voor zijn verjaardag gemaakt!
Fijn dat je meedoet bij MD Divas.
Groetjes Tineke
Engelchen zei…
Hoi Nancy,
Ik zag je berichtje op Cheerful sketches.
Wat jammer dat je net te laat was om je kaart in te leveren.
Je hebt een prachtige kaart gemaakt :)
Ik hoop dat we je voor de volgende challenge weer zien. Die gaat morgen van start.
Groetjes Geesje
Blankina zei…
Ziet er weer super uit Nancy...sorry dat de MD prijs te laat de deur is uit gegaan...was even wat vertraging door omstandigheden, veel plezier ermee en weer bedankt voor het meedoen bij Marianne Design Divas!
LG Blankina
Een zeer mooie kaart! Hartelijk dank voor uw deelname aan Marianne Design Divas Challenge blog.
Ulla DT
Annie zei…
a great card for a man! thank you for joining the Marianne Design Divas challenge.
hugs, annie x

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils