Een bloemetje voor jou #2

Het was een creatief weekend...  Met een student in huis een ideaal excuus om me 'op te sluiten' op mijn hobbykamer en héél stil héél veel te knutselen...  Dit kaartje was pas na tienen klaar en daarom heb ik gewacht tot vanmorgen om het bij daglicht te fotograferen.

Ik wou al langer eens brusho uitproberen, ben heel eenvoudig begonnen, papier met wat blauwe en groene brusho bestrooid, besprenkeld met water, laten drogen (met de heatgun, had niet het geduld om tot vandaag te wachten om verder te doen...) en uit dit papier een grote bloem gestanst.



Bij het Marianne Design Challengeblog is de opdracht : maak een kaart met een zakje/pocket waarin je geld kunt stoppen - met zoveel mogelijk MD-producten.  Zo gezegd, zo geprobeerd. 
Ik heb een ronde witte dubbele kaart uitgesneden en hierop de leuke cirkel met de gestikte rand gestanst uit dessinpapier (moest in mijn sterk uitgedunde blokje papiertjes ferm zoeken naar een stukje dat nog groot genoeg was, jammer want ik blijf dit supermooie papiertjes vinden!).  Dit dan verwerkt op een gewone dubbele vierkante kaart.


Binnen in het opgeplakte ronde kaartje zit dan een kleine enveloppe om een verjaardagscentje - vast liever wat meer dan dat ;) - in te stoppen...

 De uitgestanste tekst en het vergeet-me-nietje wat bewerkt met distressinkt, zo wordt alles een mooi geheel.



Gebruikte materialen:
  • Grote bloem: Marianne Design COL1316
  • cirkel: Marianne Design CR 1239
  • cirkel & flower stitch: Marianne Design CR124
  • Swirl: Marianne Design LR0151
  • Vergeet-me-nietje: Marianne Design CR1307 
  • Een bloemetje voor jou: Marianne Design CR1309
  • Eline's enveloppe: Marianne Design COL1337
  • Dessinpapier: Eline's Brights (blue & green) PB7018
  • Brusho: Turquoise, Leaf Green, Seagreen
  • Distress Inkt: peacock feathers en crushed olive
 Benieuwd naar jullie reacties, ik vind het altijd fijn om ze te lezen!  Dankjewel!

Creatieve groetjes
Nancy

Met dit kaartje wil ik deelnemen aan volgende challenges:

Reacties

Anoniem zei…
Prachtig van kleur!!!
Creatieve groetjes, Gaby
Anoniem zei…
Super leuk gedaan Nancy! Prachtige kleuren en de brusho heb je heel mooi verwerkt :)
Groetjes Chantal
Marleen zei…
Oh, geweldig Nancy!!
Ik zag je kaart net bij de club voorbij komen maar daar zag ik niet dat je er ook een envelopje op had verstopt, haha.
Je kaart is echt onwijs leuk en heel mooi gemaakt!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog
complimenten
bedankt voor de bijdrage
groetjes jolanda bongers
dt challenge blog md
Erg leuk en heel origineel Nancy
Ook de kleurtjes zijn schitterend !
Liefs van Ilse
Wil Frutsel zei…
Prachtige vrolijke kaart Nancy, een toppertje!!
xx Wilma
Giny zei…
Wat mooi Nancy, Leuk met het verstopte envelopje.
Ook je kaartje hieronder is weer prachtig.

Lieve groet Giny
Margo zei…
Wat een superleuke kaart Nancy ! Heel mooie bloem en tof dat er nog wat verstopt zit achter de bloem !
Groetjes
Margo
Anni zei…
What a great card!
Thanks so much for playing along with us over at Seize the Birthday!
Anni
Ellie Bakker zei…
Super leuk gedaan Nancy, zo leuk het verstopte envelopje.
Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
Groetjes Ellie
mieke zei…
Leuke kaart !!!
Gezellig dat je meedoet.

Mieke, MD Challenge blog
OttawaMom zei…
Lovely card! Thanks so much for sharing with us at Seize the Birthday!
Wybrich zei…
Wat super leuk! Vooral dat erachter de bloem iets zit!
Ja het papier is erg mooi, helaas is het er niet meer , jammer he!
Dank je wel voor het meedoen met de challenge
Gr Wybrich
DT MDChallenge blog
Boukje zei…
Mooie kaart, leuk die verrassing achter de flap! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.
Thea Wildeman zei…
Schitterend en heel mooi gemaakt.
Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
Gr. Thea
DT challengeblog MD

Populaire posts van deze blog

Rouw- en sterktekaartjes...

Elke donderdag een kerstkaartje... # 2023/17 Challenge Monochroom

Kadoosjes met Pronty Stencils